arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

روحانی در دیدار با سیدحسن سیادت جانباز 70 درصد: ایثار، فداکاری و صبر جانبازان ستودنی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس‌ جمهوری با حضور در منزل سید حسن سیادت؛ جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، جانبازان را موجب افتخار ملت ایران دانست و از ایثار، صبر و فداکاری این جانباز سرافراز و همسر وی قدردانی کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه سه‌شنبه در ادامه سلسله دیدارهای صمیمی و سرزده با جانبازان و خانواده شهدا، در فضایی گرم و صمیمی با این جانباز سرافراز و خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

رییس‌ جمهوری ایثار ، فداکاری و صبر جانبازان را ستودنی و افتخارانگیز توصیف کرد و گفت: کار بزرگی که شما جانبازان عزیز انجام دادید با هیچ چیزی مادی و دنیوی قابل ارزیابی و ارزش‌گذاری نیست و بی‌تردید خداوند پاداش و اجر بزرگی به کسانی که در راه دفاع از کشور و اسلام جانفشانی کردند، عطا خواهد کرد.

دکتر روحانی با تجلیل از صبر و فداکاری همسران جانبازان گفت: همسران جانبازان مسئولیت سنگینی را با رضایت قلبی خویش بر عهده گرفتند و با این فداکاری ، عزت دنیا و سرافرازی در آخرت را برای خود کسب کردند.

سید حسن سیادت جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس که در سال 1360 و در سن 21 سالگی در منطقه جنوب به درجه جانبازی نایل آمده با اظهار خوشحالی از دیدار رییس‌ جمهوری، از اهتمام و توجه دکتر روحانی به خانواده جانبازان و شهدا تشکر کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به این جانباز والامقام تقدیم شد.

نظرات بینندگان