arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
نشست معاون صداي رسانه ملي؛

افزايش برنامه هاي طنز تا 24 ساعته شدن راديو آوا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
29 معاون رییس سازمان صدا و سیما در امور صدا خبر داد: با آغاز پخش رسمی برنامه‌های رادیو نمایش، بخش قابل توجهی از برنامه‌های این رادیو به طنز اختصاص می‌یابد.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ؛ صوفی پیش ازظهر امروز در دیدار با جمعی از طنزپردازان گفت: رادیو نمایش در حال حاضر از ساعت17تا24به صورت اینترنتی برنامه پخش می‌کند. وی افزود: پخش رسمی برنامه‌های رادیو نمایش در آینده نزدیک آغاز می‌شود و این رادیو روی موج اف ام ردیف 107.5مگاهرتز روی آنتن می‌رود.
 
معاون رییس سازمان صدا و سیما در امور صدا با بیان این که رادیو کودک و نوجوان هم راه‌اندازی می‌شود، گفت: بخش عمده‌ای از برنامه‌های این رادیو هم به نمایش‌های طنز ویژه این گروه سنی اختصاص می‌یابد. وی همچنین خبر داد: رادیو آوا از چهارم تیر20ساعت در روز برنامه خواهد داشت و از19تیر24ساعته می‌شود. آقای صوفی در بخش دیگری از سخنان خود، رادیو را هم نیازمند طنز نقادانه و هم فکاهی دانست و گفت: تولیدات طنز در رادیو در سال1389نسبت به سال پیش از آن افزایش داشت، اما همچنان نیازمند تولید و پخش بیشتر برنامه‌های طنز هستیم.
 
معاون رییس سازمان صدا و سیما در امور صدا ادامه داد: با توجه به فرهنگ جامعه، متوجه هستیم که مردم علاقمند به طنز هستند و بنابراین برای افزایش شادی‌آفرینی در جامعه تلاش می کنیم. 
 
صوفی گفت: برای افزایش ظرفیت جامعه در قبال انتقادهای مطرح شده در برنامه‌های طنز، از طنزپردازان می‌خواهم که نقد را از خود (رادیو) آغاز کنیم.
نظرات بینندگان