arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

ديدار محرمانه لاريجاني با اصلاح‌طلبان درباره انتخابات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

يك منبع آگاه از ديدار محرمانه علي لاريجاني با يك نماينده اصلاح‌طلب مجلس ششم و بحث و تبادل نظر با وي در خصوص انتخابات آينده مجلس خبر داد.

وي در گفت‌وگو با ايلنا تصريح‌كرد: حدود يك ماه قبل جلسه‌اي در دفتر رئيس مجلس شوراي اسلامي با حضور آقاي زماني مشاور دكتر لاريجاني تشكيل شده و آقاي لاريجاني از اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس ششم خواست تا افراد معتدل و سرشناس جناح اصلاحات براي انتخابات مجلس نهم كانديدا شوند. تلاش رئيس مجلس براي برگزاري اين جلسات با نمايندگان جريان اصلاح طلب ادامه دارد.

اين منبع آگاه ادامه داد: آقاي لاريجاني در اين ديدار از عملكرد مجلس هشتم انتقاد كرده و گفته است كه بايد مجلس آينده از افراد معتدل و باتجربه دو جناح تشكيل شود تا مشكلات كنوني پيش نيايد.

وي افزود: رئيس مجلس شوراي اسلامي همچنين قول داد تا براي تاييد صلاحيت افراد معتدل جريان اصلاح‌طلب با شوراي نگهبان رايزني كند و گفت كه به احتمال زياد، شوراي نگهبان نيز اين افراد را ردصلاحيت نخواهد كرد.

به گفته اين منبع موثق افرادي كه با آنها تماس گرفته شده معتقدند كه اين موضوع نوعي سياسي كاري از سوي رئيس مجلس براي سنجيدن فضاي حاكم بر اردوگاه اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات آينده مجلس تعبير شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
hanoz ham moghaled imam khomeini
|
UNITED STATES
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
4
با توجه به شرایط کنونی که آثارش بر همگان روشن است شرکت اصلاح طلبان در هرگونه فعالیتهای انتخاباتی و یا پستهای دولتی اشتباه و ساده لوحی محض است. اگرچه حاکمیت در طول دو سال گذشته از هرگونه عنادی بر علیه اصلاح طلبان کوتاهی نکرده ولی با روشن شدن صدق گفته های اصلاح طلبان در این چند ماه اخیر بیشتر در دل ملت جای گرفته اند. هرگونه مشارکت در امور مملکت قبل از اجرای خواسته های اولیه اعلام شده، اصلاح طلبان را در نظر مردم به مشتی فرصت طلب تبدیل خواهد کرد. لذا هیچگونه نیازی نیست که در این شرایط برای تائید چند نماینده "اصلاح طلب مورد پسند" دست گدایی به سوی شورای نگهبانی دراز شود که خود یکی از عوامل اصلی شرایط کنونی است .
ناشناس
|
CANADA
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
1
معتدل يعني چي؟ يعني دو دوزه بازي کن؟ يک توضيحي بدهيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
منظور اصلاح طلبي كه اصولگرا باشه ديگه نه؟

بيچاره مردم كه شدن توپ بازي اين آقايان بابا گراني بيداد ميكنه بعد شما بفكر قدرت هستيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بینندگان