arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ امروز دوشنبه 6 تیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:

اخبار دوشنبه 6 تیر:

تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ -
۱۵:۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷
انصراف ترکیه از حضور در دومین کشتی که به سمت غزه می رود تا حصر این منطقه را بشکند، نشان می دهد که یخ روابط اسرائیل و ترکیه در حال آب شدن است.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰
فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه در سه ماهه نخست سال جاری شاهد افزایش سه برابری کشفیات ادوات ماهواره بودیم گفت: پس از برخورد پلیس چهره ۹۰ درصد خانه ها از دیش و تجهیزات گیرنده ماهواره پاک شده است.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴
خانه هاي لوكس در پايتخت برج عاج قيمت ها را بلعيده اند
اين روزها خانه دارشدن به رويايي دست نيافتني بدل شده است. رويايي كه تحقق آن در بسياري از موارد در گرو 50 ميليون تومان ناقابل است. پاي صحبت خانه بدوشان كه بنشيني، دنياي كوچكي را كه سقف خواسته هاي مردمانش تنها داشتن يك اتاق كوچك و فراغت از خانه به دوشي است با تمام وجود لمس مي كني. اتاقي كه شايد قيمت آن با دومتر آپارتمان در شمال شهر برابري كند.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۰
پایانی بر شایعات؛
عادل فردوسي پور تهيه كننده برنامه 90 گفت: اين برنامه امشب پخش نمي شود.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
در پی رژه ارتش آذربايجان با اس 300
روز گذشته از رژه نيروهاي نظامي جمهوري آذربايجان تصاويري به جهان مخابره شد كه شگفتي بسياري از ناظران سياسي و امنيتي را برانگيخت. در جريان رژه ارتش جمهوري آذربايجان به مناسبت سالروز استقلال اين كشور، آخرين تجهيزات نظامي و دستاوردهاي تسليحاتي از جمله سامانه پدافند موشكي «اس۳۰۰» ساخت روسيه به نمايش درآمد.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷
با صدور حکمی از سوی مهندس اسفندیار مشایی جانشین رییس جمهور در شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، میثم طاهری سرپرست دبیرخانه شورای عالی ایرانیان شد.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵
ظاهرا ماجراي واردات بي رويه از کشور چين و ماچين پايان ندارد، ماجرايي که اين بار از فاز محصولات بي کيفيت غيرخوراکي عبور کرده و از بازار محصولات تقلبي خوراکي سر در آورده است.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱
شركت خودروسازي مزدا موتورز كه در بازار خودروهاي سواري ايران نيز طرفداران خاص خود را دارد، از جمله بزرگترين خودروسازان ژاپني محسوب مي شود كه به رعايت كيفيت در توليد محصولات خود شهرت داد.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۷
شرق نوشت: علي آبادي در نفت «تازه وارد» است اما بايد از اجلاس صد و پنجاه و نهم اوپك «تجربه بزرگي» آموخته باشد. امروز «آزمون» ديگري در پيش است. تيم اوپك، امروز در وين مقابل هيات انرژي اتحاديه اروپا مي نشيند.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲
در انتخابات روز گذشته دبیرکل جدید فائو نامزد ایران در رقابت با نامزدهای اسپانیا، برزیل، اتریش، اندونزی و عراق تنها توانست 2 رای از مجموع 180 رای را کسب کند.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶
یك منبع مطلع در خصوص جزئيات پرونده مديرعامل منطقه آزاد اروند گفت: علي‌اصغر پرهيزكار علاوه بر پرونده ميراث فرهنگي در منطقه آزاد اروند تحت عناوين فريبنده ميلياردها ريال از بيت‌المال را براي كمك به جريان انحرافي حيف‌و‌ميل كرده است.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰
نصب پرچم به سکوهای گازی ایران و ایجاد سکویی برای انتقال گاز در چند مایلی جزیره ابوموسی توسط امارات، تازه ترین اقدام عملی این کشور در راستای درگیری ایران و امارات بر سر جزایر سه گانه است
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱
بنابر اعلام یک مقام اوکراینی، تهران برای خرید 78 هواپیمای مسافربری نسل جدید آنتونوف مدل AN-۱۴۸ و ساخت 60 فروند آن در ایران با کی یف به توافق رسیده و قرارداد اولیه امضا کرده است.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۲
امام با فرياد خودشان بنيان ارزشهاي طاغوتي را فرو ريخت. ما شاهد عزاداري عده اي از خانمها براي ارزشهاي طاغوتي هستيم، لباس سياه پوشيده اند من نسبت به اين خانمها فعلاً حرفي ندارم. ان شاء ا... اين هفته در نماز جمعه درباره عزاداران ارزشهاي طاغوتي صحبت خواهم کرد تا براي ملت ايران روشن بشود که اينها چه کساني مي شود
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۸
نگاهي به سبد هزينه خانوار در طول سه ماه گذشته، بيانگر نکته اي است که حتي مسؤولان هم آن را قبول دارند و آن، رشد قيمتهاست؛ حالا مي خواهد در بخش مواد غذايي باشد يا حمل ونقل عمومي.
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۶
برچسب ها: 60 ثانیه
نظرات بینندگان