arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۷ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

شیرین‌ترین و تلخ‌ترین رویدادهای سال ۹۵ از نگاه چند عضو کابینه روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم نوشت: اعضای کابینه رئیس‌جمهور از شیرین‌ترین و تلخ‌ترین اتفاقات سال ۱۳۹۵ می‌گویند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور برای سال 1396 آروز می‌کند که خداوند به همه مسئولان توفیق بدهد که به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت صادقانه کنند.

وی همچنین در تشریح شیرین‌ترین و تلخ‌ترین اتفاق سال 95 می‌گوید؛ شیرین‌ترین اتفاق برای من  در این سال برگزاری قانونی دور دوم انتخابات مجلس به مانند دور اول که در سال 94 برگزار شده بود، است؛ تلخ‌ترین آن هم برای من حوادث پلاسکو و ریزگردهای اهواز بود.

فخر‌الدین دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش نیز آرزوی خود را برای سال جدید اینگونه بیان می‌کند:‌ امیدواریم طوری برنامه‌ریزی کنیم که معلمان هیچگاه مطالبتشان به تعویق نیافتد.

وی افزود:‌ یادم نمی‌آید شیرین‌ترین اتفاق برای من چه بوده است؛ شیرین‌ترین خاطره یادم نیست و مسئله تلخ هم هیچگاه نداریم چون به آینده امیدوار هستیم.

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص آرزویش براس سال جدید می‌گوید: سال 96 توام با شادکامی برای ملت ایران و بخصوص برای زنان ایرانی و امیدوارم بهترین احوالات را داشته باشند.وی درباره شیرین‌ترین اتفاق هم گفت: باید فکر کنم اما تلخ‌ترین اتفاق در سال 95 برای من حادثه پلاسکو بود که هنوز هم از این اتفاق متاثر هستم.

مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور نیز  برای سال 96 سالی پر از پیروزی و سربلندی برای همه ایران و  ایرانیان با برپایی یک انتخابات شکوهمند در آغاز سال آرزو می‌کند.

معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست نیز شیرین‌ترین اتفاق سال 95 را بهبود تدریجی  کیفیت‌ هوا دانست و گفت: اینکه مردم هوای بهتری را تنفس می‌کنند خبر خوشحال‌کننده‌ای بود. در تهران الان 70 روز هوا سالم‌تر شده است. مردم شیراز هم تاکنون هوای ناسالم نداشتند؛ مردم اصفهان نیز تعداد روزهای سالم و پاکشان 3 برابر شده است و این شیرین‌ترین اتفاق و دستاوردی است که داشته‌ایم.

وی در بیان تلخ‌ترین اتفاق سال 95 نیز می‌گوید:‌ تلخ ترین موضوع برای من طوفان‌های گرد و غبار جنوب است که با منشا خارجی و داخلی کشور ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد  البته دولت نسبت به این موضوع با جدیت از سال 92 وارد کار شده است اما در مدت کوتاهی حل این معضل کار سختی است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات فوت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تلخ‌ترین اتفاق سال 95 می‌داند و می‌گوید: شیرین‌ترین اتقاق سال 955 نیز برای من افتتاح شبکه ملی اطلاعات در وزارتخانه بوده است که کار بزرگی بود که انجام شده است.وزیر ارتباطات تحقق دولت الکترونیک را نیز آروزی خود برای سال 96 می‌داند.

نظرات بینندگان