arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰

ملک عبدالله خواستار توقف حركت‌هاي اعتراضي در منطقه به خاطر ماه رمضان شد

پادشاه عربستان با اشاره به كشورهاي عربي و اعتراضات مردمي، ابراز اميدواري كرد كه ماه مبارك رمضان فرصتي باشد براي كنار گذاشتن اختلافات.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پادشاه عربستان با اشاره به كشورهاي عربي و اعتراضات مردمي، ابراز اميدواري كرد كه ماه مبارك رمضان فرصتي باشد براي كنار گذاشتن اختلافات.

به گزارش فارس، «ملك عبدالله بن عبدالعزير» با اشاره به فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، خواستار توقف حركت‌هاي اعتراضي و اتفاقاتي شد كه در نتيجه آن افرادي كشته و زخمي مي‌شوند.

پادشاه سعودي كه خود در قسمت شرقي و شيعه‌نشين عربستان شاهد اعتراضات مردمي و همچنين شاهد اعتراض زنان در چند شهر اين كشور براي مطالبه حقوق خود بود و نيروهاي امنيتي آن را سركوب كردند، ابراز اميدواري كرد كه ماه مبارك رمضان فرصتي بزرگ براي امت اسلامي باشد تا تفرقه را كنار بگذارد و برادري و سازش و گذشتن از اختلافات و همزيستي با امنيت و صلح را محقق كند.

روزنامه سعودي عكاظ با اعلام اين خبر، افزود: ملك عبدالله بن عبدالعزير با اشاره به عمره‌گزاران اعلام كرد كه تلاش خود را براي فراهم كردن خدمات براي عمره‌گزاران به كار مي‌گيرد و از همه مي‌خواهد تا عظمت ماه مبارك رمضان را درك كنند و با پيروي از سنت رسول اكرم (ص) اين ايام غنيمت شمرده شود و به محتاجان و نيازمندان كمك بيشتري كنند.

پادشاه سعودي در حالي خواستار توقف اعتراضات مردمي در كشورهايي مانند بحرين و يمن مي‌شود كه نيروهاي اين كشور به همراهي نيروهاي اماراتي به بحرين اعزام شده‌اند و به همراه نيروهاي بحرين، مشغول سركوب تظاهرات مردم اين كشور هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
1
0
ای وهابی ترسو! نوبت تو هم میرسه. فقط صبر داشته باش.
نظرات بینندگان