arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶

وزیر خارجه قطر در پاسخ به امارات و عربستان به جمله‌ای از امام علی (ع) استناد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه قطر امروز (سه‌شنبه) به هجمه‌ای که اخیرا روزنامه‌های سعودی و اماراتی علیه کشورش در پی بحران اخیرا بین دوحه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به راه انداختند با استناد به جمله‌ای از امام علی (ع) پاسخ داد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، محمد بن عبدالرحمان، وزیر خارجه قطر در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به مواضع اخیر رسانه‌های سعودی و اماراتی علیه کشورش جمله‌ای از امام علی (ع) نوشت که فرموده‌اند "هر زخمی دوایی دارد ... جز اخلاق بد که درمانی ندارد."

روزنامه‌های قطری نیز صبح امروز به انتقاد از کشورهای امارات و عربستان به دلیل حمله‌شان به تمیم بن حمد، امیر قطر پرداختند و نوشتند، عربستان و امارات شیوه‌های قبیله‌ای را دنبال می‌کنند که هیچ دولتی این کار را نمی‌کند.

عبدالعزیز الخاطر در روزنامه الوطن قطر نوشت:‌ هجمه روزنامه‌های سعودی و اماراتی علیه قطر منطقه را در وضعیت سیاسی بیش از ۵۰ سال پیش و حدود یک قرن پیش قرار می‌دهد که دولتی به شکل امروزی وجود نداشت.

ناهد القحطانی در روزنامه "الرایة" قطر نوشت: کسانی که اصرار دارند حرف‌هایی را به امیر قطر نسبت دهند می‌خواهند وحدت کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) را از بین ببرند.
نظرات بینندگان