arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۷۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۰

کاظميان: تماشاگران پرسپوليس را بايد با کوفيان مقايسه کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازيکن پرسپوليس گفت: اين تماشاگران را بايد با مردم کوفه مقايسه کنيم که تا انتها به پاي مختار نايستادند.

جواد کاظميان گفت: واقعا از رفتار تماشاگران پرسپوليس تعجب مي کنم. قول مي دهم که قهرمان شويم به شرطي که آنها صبورتر باشند.مهاجم پرسپوليس گفت: در اروپا وقتي يک تيم با 5 گل مي بازد تماشاگران آن تيم را تشويق مي کنند مگر اينکه نتايج ضعيف به هفته هاي سيزدهم و چهاردهم برسد. هنوز هفته سوم تمام نشده که يک شخص ديگر را تشويق مي کنند. آيا اين درست است؟ اين واقعا بي انصافي است چون بازيکنان ما زحمت مي کشند.

کاظميان با اشاره به تشويق هايي که توسط هواداران قبل از تعويض سوم پرسپوليس صورت گرفت گفت: من بعد از چند سال به پرسپوليس برگشتم و کم کم آماده بازي مي شوم. به مردم هم قول مي دهم وقتي داخل زمين شوم بهترين بازي ها را ارائه مي دهم اما از آنها خواهش مي کنم که تيم را تشويق کنند. استيلي گناهي مرتکب نشده است. واقعا اين تماشاگران را بايد با مردم کوفه مقايسه کنيم که تا انتها به پاي مختار نايستادند و از دقيقه 60 عليه بازيکنان و سرمربي شعار دادند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
3
جواد جون .سال بعد رو تضمین کردی ها ناقلا.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
0
4
آقای کاظمیان . اگه کمی غیرت و همت تو بازیکنان پیروزی دیده بشه و حداقل سعیشونو تو بازی بکنن ( باستثنای دو سه نفر ) بخدا اگه کسی شعار کوفی بده !! باید چند تابازی بگذره که همدیگه رو پیداکنین و درست بازی کنین ؟ از طرف دیگه با تمام احترامی که برای استیلی قائلم باید بگم که تیم بزرگ ، مربی بزرگ می خواد !
نظرات بینندگان