پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یکی از بینندگان "انتخاب" با ارسال پیامی نوشته است:
بنده از مشترکان ایرانسل هستم. این اپراتور برای مشترکینی که از Gprs
استفاده می کنند بسته های افزایشی یک روزه هفتگی و ماهانه پیشنهاد کرده که
برای بسیاری افراد مثل من که زیاد از اینترنت همراه استفاده می کنیم ایده
ال است.
ولی الان 3 روز است که این سرویس قطع است وقبلا نیز بارها چنین
اتفاقی افتاده است. سوال من این است که این شرکت در قبال چنین مشکلاتی در
مقابل مشترکینش که ماهانه 10000 تومان پرداخت می کنند مسولیتی دارد یا نه؟
یا اینکه چنین انتظاری مضحک و مسخره است و به جوک و لطیفه شباهت دارد.
از مسولین آن سایت محترم خواهش می کنم لااقل این مشکل را منعکس کنند تا
شاید عزیزان ایرانسل علاوه بر تبلیغات آنچنانی در تلویزیون زحمت یک
پاسخگویی یا زبانم لال عذرخواهی را به خود بدهند.
با تشکر عباسی از مازندران
هر چقدر هم به 707 زنگ می زنم کسی جواب نمی دهد...حتی تا 45 دقیقه منتظر شده ام اما فقط بوق انتظار می زنند...هیچ کس پاسخگو نیست...به نمایندگی ها هم می روم می گویند ما فقط می فروشیم...با 707 تماس بگیر...
کلا سر کاریم...
..........
بهشون هم اعتراض میکنی با پررویی تمام یه چیزی هم از آدم طلبکار میشن
دزدی که شاخ و دم نداره برادر من
از تمامی کسانی که از طرف این شرکت متضرر شده اند دعوت میشه به این وبلاگ مراجعه کنند و نسبت به طرح شکایتشون اقدام کنن
از سایت مردمی اتخاب هم درخواست میکنم با توجه به اینکه این وبلاگ هدفی عام المنفعه رو دنبال میکنه این کامنت رو سانسور نکنه
آدرس وبلاگ:
shekayat-az-irancell.blogfa.com
لطفا به اين همه شکايت احترام بذارین و رسيدگی کنین.