arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶

مولاوردی: سیاست دولت انکار و سرپوش گذاشتن به‌روی آسیبهای اجتماعی نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت یازدهم اقدامات گسترده‌ای در خصوص رفع حاشیه‌نشینی انجام داده و شاهد رشد چشمگیر شاخص‌ها در حاشیه شهرها و نقاط کم برخوردار هستیم.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، در مراسم افتتاح طرح تاب‌آوری اجتماعی زنان در خراسان اظهار کرد: سیاست دولت یازدهم در حوزه آسیبهای اجتماعی کنار گذاشتن انکار آن و پرهیز از سرپوش گذاشتن بر روی آنها است.

وی با بیان این که در گذشته سیاستی بر خلاف رویه  موجود در این حوزه حاکم بوده است افزود: در دولت یازدهم سعی شد به منظور ساماندهی و مهم تر از آن، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با هدف جلب مشارکت عمومی ازظرفیت نهادهای مدنی، سمن ها و دولت در کنار یکدیگر استفاده شود.

 معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص، گفت: شاهد جهت گیری های خوبی از سوی نظام، حاکمیت و دولت در این حوزه هستیم.

مولاوردی خاطر نشان کرد: طی برنامه پنجم توسعه و دولت یازدهم چارچوبی مشخص شده که در راستای توانمند سازی زنان برنامه‌ریزی و اقدام شود.

وی یکی کلیدهای اساسی و تحقق توانمند سازی زنان را آموزش دانست و تصریح کرد: همه آحاد جامعه اعم از والدین، دستگاه های اجرایی و نهادهای مدنی در این حوزه دارای مسئولیت و دخیل هستند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به موضوع حاشیه نشینی اشاره و اظهار کرد: برخورداری از مواهب توسعه و حقوق انسانی در گرو توسعه متوازن است که یکی از رویکردهای اصلی دولت است.

مولاوردی گفت: دولت یازدهم اقدامات شاخص و گسترده‌ای در این خصوص انجام داده و شاهد رشد چشمگیر شاخص ها در حاشیه شهرها و نقاط کم برخوردار هستیم.

گفتنی است؛ این مراسم در مدرسه دخترانه نمونه دولتی مطهره برگزار شد و در پایان، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور در کلاسهای این مجموعه با دانش آموزان دیدار و گفتگو کرد.
نظرات بینندگان