arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق / ابری شدن آسمان پایتخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق در برخی نقاط کشور از ابری شدن آسمان پایتخت خبر داد.

 به گزارش انتخاب احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی همچنین دردامنه‌های رشته کوه زاگرس در استان‌های فارس، جنوب اصفهان، شرق کهکیلویه و بویر احمد، جنوب چهارمحال بختیاری، بوشهر، برخی نقاط هرمزگان و بطور پراکنده در جنوب‌شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در شمال آذربایجان‌غربی و شمال آذربایجان‌شرقی رگبار باران و در برخی نقاط رعد و برق رخ دهد، تصریح کرد: فردا(۲۵ مردادماه) در شمال‌غرب کشور در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و در اواخر وقت در شمال استان اردبیل رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ دهد.

وظیفه ادامه داد: دراستان‌های فارس، هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، ارتفاعات البرز شرقی، استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و شمال سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه (۲۶ مرداد) بارش علاوه بر آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی به مناطق جنوبی مانند کردستان، شمال کرمانشاه، زنجان و غرب همدان گسترش می‌یابد، گفت: این شرایط در ارتفاعات البرز شرقی، استان‌های گلستان، مازندران، و شمال سمنان نیز رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه دریای خزر امروز و فردا و خلیج‌فارس، تنگه هرمز ودریای عمان طی سه روز آینده مواج می‌شود، اظهار کرد: در استان‌های فارس، جنوب و غرب کرمان، یزد، شمال و غرب هرمزگان نیز دربعد ازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه (۲۶ مرداد) کمی ابری تا نیمه ابری با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
نظرات بینندگان