arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۰

مربي رئال شايعه جدايي ازاين تيم را تکذيب کرد؛ احتمال محروميت 12 هفته اي «مورينيو»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بعد از اينکه الاديوو پارامس سخنگوي ژوزه مورينيو شايعه جدايي او از اين تيم را تکذيب کرد، نوبت به خود مربي پرتغالي رسيد تا سکوت خود بعد از کنفرانس مطبوعاتي ديدار بارسلونا و رئال مادريد را بشکند و از طريق سايت باشگاه رئال مادريد موضع اصلي خود را در مورد شايعات اخير مطرح کند.

مورينيو در نامه اي خطاب به سايت رئال نوشت: «تنها آنهايي که مرا نمي شناسند، مي توانند آرزو و خيال پردازي و فکر کنند که ممکن است از رئال مادريد در اين شرايط جدا شوم. فکر مي کنم خيلي از مردم تحت تاثير کيفيت بازي رئال مادريد در ديدارهاي پيش فصل قرار گرفته اند و وداع من دراين لحظه براي خيلي ها خبري شگفت انگيز خواهد بود. اين اتفاق غيرممکن است. من يک رئيس فوق العاده و باهوش دارم و رفاقت صميمانه اي بين ما برقراراست. مديرکل تيم 24 ساعت شبانه روز در حال کار کردن است. به همين خاطر انگيزه زيادي براي حضور در رئال مادريد وعلاقه زيادي به اين تيم دارم. مطمئنا از اين تيم جدا نمي شوم.»

مورينيو حتي به ماجراهاي رخ داده در بازي برگشت بارسلونا و رئال مادريد در فينال سوپر جام اسپانيا و برخوردي که ميان او و ويلانوا دستيار گوارديولا انجام شد، اشاره کرد و گفت: «مي خواهم از هواداران رئال وفقط ازآنها بابت رفتارم درآخرين بازي رئال عذرخواهي کنم. بعضي خيلي بيشتر از من به ريا و تزوير در فوتبال عادت کرده اند و با مخفي کردن خود و دهان بسته ريا مي کنند. اما من هنوز يادنگرفته ام ريا کنم و نمي خواهم اين رفتار را ياد بگيرم.»

اظهارات مورينيو در حالي مطرح شدند که بعد از ظهر سه شنبه اظهارات نسبت داده شده به پارامس سخنگوي مربي پرتغالي حاکي از اين بود که ژوزه مورينيو حمايتي از سوي مديران رئال احساس نمي کند و در فکر ترک اين باشگاه است. نشريه «مس دپورته» مدعي شده بود که پارامس در مصاحبه اي اين اظهارات را به زبان آورده بود. حتي شايعه شده بود که مورينيو با توجه به اين شرايط حساس در فکر بر پايي يک کنفرانس خبري براي اعلام خداحافظي از رئال مادريد بوده است.
اين خبر بلافاصله در سراسر جهان منتشر شد و بلافاصله از سوي خود پارامس در گفتگويي با نشريه مارکا تکذيب شد.

او گفت که هرگز چنين اظهاراتي بر زبان نياورده و ژوزه در رئال مادريد مي ماند. حتي منابع داخلي باشگاه رئال مادريد هم درگفتگويي با نشريه آس تضمين دادند که هيچ مشکلي با مورينيو ندارند و اين مربي در مورد خداحافظي ازاين تيم حرفي نزده است.

پارامس در گفتگو با ال موندو توضيحي عجيب داده بود. «کانال + » با سخنگوي مورينيو تماس گرفته و به موبايلي زنگ زده بود که خود پارامس ازيک سال پيش آن را گم کرده بود. دستيار مورينيو مدعي شده بود که يک نفر خود را پارامس معرفي کرده و با اين نشريه حرف زده بود.

من حدود يک سال است که ديگر اين شماره را ندارم. خبرنگار «کانال +» با شخصي حرف زده که وي تحت عنوان نام من با اين خبرنگار حرف زده است اين در حالي است که نشريه مذکور مدعي شده که تمامي اظهارات پارامس در اين ارتباط به صورت مکتوب وجود دارند. صرف نظر از اين ماجراها، به نقل از اخبار منتشر شده در رسانه هاي اسپانيايي حرکت مورينيو در وارد کردن انگشت خود در چشم ويلانوا مربي بارسلونا ممکن است بين 4 تا 12 هفته محروميت براي اين مربي درپي داشته باشد. کميته ورزشي فدراسيون فوتبال اسپانيا پرونده اي در مورد حوادث رخ داده درفينال چهارشنبه شب گذشته گشوده است. البته طبق اتهامهاي وارده از سوي باشگاه رئال مادريد، مبني بر تحريکات متعدد او پرونده اي هم در مورد ويلانوا گشوده شده واو هم ممکن است تا 4 هفته محروم شود. کميته انضباطي اسپانيا با استفاده از تصاويرويدئويي حوادث بازي هاي چهارشنبه شب گذشته را مورد بررسي قرار خواهد داد.
نظرات بینندگان