arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

باز هم ادعاهای نماینده جبهه پایداری تکذیب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روابط عمومی سازمان امور اداری و استخدامی کشور سخنان یک نماینده مجلس علیه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور را تکذیب کرد و نوشت: کریمی قدسی ادعای دروغ مطرح کرده است.

به گزارش انتخاب، «جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته سخنانی در خصوص افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در ادارات دولتی و در سطح معاونین وزرا و رده های مهم دولت و ریاست جمهوری مطرح کرد. او در این سخنان نام برخی مسئولان دولتی را بیان کرد و گفت: رئیس جمهوری تصمیم داشت برخی از این افراد را به عنوان وزیر به مجلس معرفی کند اما با تلاش های صورت گرفته، موضوع منتفی شد.

این سخنان بازتاب های گسترده داشت و دفتر رئیس جمهوری نیز در اطلاعیه ای سخنان «جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد در مجلس را بی پایه و از جهات مختلف مایه شرمساری و وهن جایگاه نمایندگی مجلس محترم شورای اسلامی دانست و نوشت: این جرم مشهود اقدام به موقع مدعی العموم و قوه محترم قضائیه را می طلبد.

اکنون روابط عمومی سازمان امور اداری و استخدامی کشور در اطلاعیه ای نوشت: سخنان آقای کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در خصوص اینکه جناب آقای انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دارای گرین کارت کشور آمریکا است کذب محض بوده و این ادعای دروغ فاقد هر نوع مستند و دلیل است.

در قسمتی از این اطلاعیه آمده است: امیدواریم این دروغ ارتباطی به برگزاری جلسات رای اعتماد به وزیران کابینه نداشته و آقای کریمی قدوسی ضمن تجدید نظر در منابع اطلاعاتی و رویه های غیرشرعی مورد عمل، این مطلب را تکذیب کند و این رویه ناصواب را که مسئولیت خطیر نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی را مخدوش و بی اعتبار می کند، متوقف کنند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان