arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۰

طائب: ادامه تهاجم به پژاك تا برقراري كامل امنيت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس سازمان اطلاعات سپاه گفت: با ادامه حركت‌هاي نيروي زميني سپاه شاهد از بين رفتن گروهك تروريستي پژاك خواهيم بود و منطقه را از حضور اين عناصر مضر پاكسازي مي‌كنيم.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام حسين طائب رئيس سازمان اطلاعات سپاه در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس در گفتگو با فارس، در خصوص تفاوت روز قدس امسال با سال‌هاي گذشته گفت: امروز نتيجه 32 استقامت ملت‌ها را پس از پيام امام خميني(ره) براي ايجاد روز قدس مي‌بينيم.
 
وي افزود: مردم و ملت‌هاي مسلمان سالها استقامت كردند و هر ساله در جمعه آخر ماه مبارك رمضان در اين راهپيمايي‌ها در كشورهاي مختلف حضور پيدا كرده‌اند و امروز بخشي از آن نصرت الهي را مي‌بينيم كه بيداري اسلامي شكل گرفته و حاكمان مستبد در كشورهاي اسلامي يكي پس از ديگري سقوط مي‌كنند.
 
رئيس سازمان اطلاعات سپاه با بيان اينكه ملت‌ها بيدار شده‌اند و اين بيداري ملت‌ها اسرائيل را تحت محاصره قرار مي‌دهد، تصريح كرد: در حال حاضر اسرائيل روز به روز ضعيف‌تر شده و آخرين تلاش‌هاي خود را انجام مي‌دهد و اين چيزي نيست جز وعده الهي و امروز مي‌بينيم ملت مسلمان ما و ساير بلاد اسلامي با درك شرايط روز، حضور پررنگ‌تري در راهپيمايي روز جهاني قدس دارند.

طائب در ادامه سخنانش با اشاره به برخورد قاطع سپاه پاسداران با گروهك تروريستي پژاك گفت: با برخوردهاي جدي كه نيروي زميني سپاه انجام داده است كاملا تحركات اين گروه در كنترل قرار دارد.

وي ادامه داد: با ادامه اين حركت‌ها شاهد از بين رفتن اين گروهك خواهيم بود و منطقه را از حضور اين عناصر مضر پاكسازي مي‌كنيم.

رئيس سازمان اطلاعات سپاه در پايان سخنانش خاطرنشان كرد: سپاه مقابله با اين گروهك را تا جايي دنبال مي كند كه آنها هيچ‌گونه تلاشي عليه امنيت ملي ما و منطقه نداشته باشند تا امنيت در منطقه حاصل شود و اين افراد جرات هيچ‌گونه حركتي نداشته باشند.
نظرات بینندگان