arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶

تیراندازی در بیمارستان طالقانی اهواز و فرار یک زندانی

فرمانده انتظامی اهواز گفت: حادثه تیراندازی امروز در بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز طرحی برنامه‌ریزی شده برای فرار یک زندانی بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیراندازی در بیمارستان طالقانی اهواز و فرار یک زندانیقائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص تیراندازی در بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی طالقانی در پی اعزام یک زندانی به این بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر رمضان احدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حوالی ساعت 10:30 امروز(15 شهریورماه)، یک بیمار از یک زندان به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز اعزام شد. در بدو ورود این بیمار به در محل ورودی این بیمارستان، عده‌ای شروع به تیراندازی می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد که با ماسک سر و صورت خود را پوشانده بودند و چهره آنها قابل تشخیص نبود، با اسلحه‌هایی که در دست داشتند اقدام به تیراندازی هوایی کردند و فرد زندانی را ربوده و سپس متواری شدند.

احدی بیان کرد: در این حادثه یک نفر از همکاران ما در بیمارستان آیت‌الله طالقانی از ناحیه پا مجروح شد که فعلا نمی‌دانیم که علت مجروحیت تیرخوردگی بوده است یا نه.
 
فرمانده انتظامی اهواز: فرد متهم سابقه دار بود

فرمانده انتظامی اهواز گفت: حادثه تیراندازی امروز در بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز طرحی برنامه‌ریزی شده برای فرار یک زندانی بود.

سرهنگ محمد صفری در خصوص حادثه تیراندازی صبح امروز در بیمارستان طالقانی اهواز در پی اعزام یک زندانی به این بیمارستان، گفت: این حادثه طرحی از قبل برنامه‌ریزی شده برای فرار یک زندانی بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از جزئیات حادثه اطلاع ندارم، افزود: فردی که متواری شد یک متهم سابقه‌دار است اما از جرم او فعلا خبری ندارم. 
نظرات بینندگان