arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶

نماینده هرمزگان: ممنوعیت حرکت شبانه اتوبوس حامل دانش آموزان بخشنامه شده بود / باید از حوادث عبرت بگیرم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ممنوعیت حرکت شبانه اتوبوس حامل دانش آموزان در سال های گذشته به دلیل رخ دادن حوادث مشابه بخشنامه شده بود.

به گزارش انتخاب، محمد آشوری تازیانی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از تعاونی های برتر هرمزگان اظهار داشت: این حوادث باید تبدیل به فرصتی برای تکرار نشدن حوادث مشابه در آینده تبدیل شوند.
 
نماینده هرمزگان: ممنوعیت حرکت شبانه اتوبوس حامل دانش آموزان بخشنامه شده بود / باید از حوادث عبرت بگیرم 
 
وی ادامه داد: باید از گفتار درمانی که نه التیامی بر زخم خانواده های مصیبت دیده است و نه گره ای از کار مُلک و مملکت باز می کند پرهیز شود.
 
وی اشاره کرد: 2 کمیسیون آموزش و تحقیقات و کمیسیون عمران از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی مامور رسیدگی به این سانحه ای شده اند که هرمزگان و کشور را داغدار کرده است.
 
نماینده مردم ابوموسی، بندرعباس، حاجی‌آباد، خمیر و قشم در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قانون اساسی نظارت را به عنوان یک اصل به مردم سپرده ولی فرهنگ پرسش گری، مطالبه گری و پاسخگویی در هرمزگان به کمال خود نرسیده است.
 
وی بیان کرد: پرسشگری و مطالبه گری نباید به پرخاشگری تبدیل شود و اگر همه مجیز همدیگر را بگوییم بسیاری از دردها و مشکل ها بدون اینکه حل شوند گم می شود.
 
حوالی ساعت چهار بامداد جمعه گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی در نزدیکی قلعه بیابان بخش رستاق شهرستان داراب واژگون شد و در این حادثه 9 نفر شامل 7 دانش آموز، یک سرپرست و کمک راننده کشته و 34 نفر مصدوم شدند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان