arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶

رییس هیات فوتبال مشهد: دعوت نکردن بانوان به ورزشگاه، سیاست فدراسیون فوتبال است

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی می‌گوید دعوت نکردن و عدم صدور مجوز برای حضور بانوان شورای شهر در دیدار افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) سیاست فدراسیون فوتبال بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس هیات فوتبال خراسان رضوی می‌گوید دعوت نکردن و عدم صدور مجوز برای حضور بانوان شورای شهر در دیدار افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) سیاست فدراسیون فوتبال بوده است.

به گزارش انتخاب، مهدی برادران در گفت‌وگو با ایسنا درباره دلایل دعوت نکردن از اعضای شورای شهر مشهد به دیدار افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) که قرار است میان منتخب مشهد و کربلا برگزار شود، اظهار کرد: به هر حال این سیاست فدراسیون فوتبال است. ما از تهران هم که پرسیدیم سیاست کلی فدراسیون فوتبال این است که در مسابقه‌ها دوستانه و همه رقابت‌ها باید این گونه رفتار شود. تعجب میکنم که خبرنگارها از این موضوع بی اطلاع هستند!

دیدار تیم‌های والیبال ایران و صربستان - لیگ جهانی والیبال

او در پاسخ به سوالی که طیبه سیاوشی نماینده مجلس در دیدار ایران و سوریه در ورزشگاه حاضر شد پس چگونه بانوان شورای شهر مشهد نمی‌توانند در این دیدار افتتاحیه حاضر شوند، تصریح کرد: من نمی‌دانم و اطلاعی درباره این قضیه ندارم.

وی تاکید کرد: ما از فدراسیون پرسیدیم، بانوان در جلسه افتتاح شرکت کردند اما فدراسیون اجازه حضور آن‌ها را در مسابقه‌ فوتبال نداد. من باید درباره این مسئله دوباره از آقای "ساکت" پرس و جو کنم.

در حالی هیات فوتبال استان خراسان رضوی عالنا عدم دعوت از دو عضو زن شورای شهر مشهد در افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) را سیاست فدراسیون فوتبال می‌خواند که وزیر ورزش و جوانان بارها بر لزوم تهسل ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها تاکید کرده است.

نظرات بینندگان