arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶

ایوانا همسر اول ترامپ: من بانوی اول آمریکا هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همسر فعلی رئیس‌جمهور آمریکا اظهارات همسر قبلی وی درباره اینکه او بانوی اول آمریکا است را «شلوغ‌کاری برای جلب توجه و خودستایی» توصیف کرد.

به گزارش انتخاب، بعد از آنکه «ایوانا ترامپ»، نخستین همسر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای خودش را «بانوی اول آمریکا» خواند، «ملانیا ترامپ»، همسر فعلی رئیس‌جمهور، در بیانیه‌ای شدیداللحن به وی پاسخ داد.

ایوانا همسر اول ترامپ: من بانوی اول آمریکا هستم

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گزارش داده «ملانیا» اظهارات «ایوانا» را « شلوغ‌کاری برای جلب توجه و خودستایی» توصیف کرده است. 

همسر اول ترامپ در مصاحبه‌ای روز دوشنبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی با لحنی افتخارآمیز گفت که شماره تماس مستقیم کاخ سفید را در اختیار دارد و هر ۱۴ روز یکبار با رئیس‌جمهور آمریکا مستقیم صحبت می‌کند.

وی گفت: «من شماره تماس مستقیم کاخ سفید را دارم، ولی واقعاً نمی‌خواهم به او زنگ بزنم، چون مالنیا آنجا است و من واقعاً نمی‌خواهم باعث ایجاد حس حسادت یا چیزی شبیه این بشوم، چون من اساساً همسر اول ترامپ هستم، درست؟ من بانوی اول هستم.»

سی‌ان‌ان نوشته «ملانیا»، در بیانیه‌ای شدیداللحن که از طریق «استفانی گریشام»، رئیس دفتر ارتباطات خود در اختیار این شبکه خبری قرار داد، به این اظهارات همسر سابق ترامپ واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «خانم ترامپ کاخ سفید را منزل خود برای بارون و رئیس‌جمهور قرار داده است. او زندگی در واشنگتن را دوست دارد و به عنوان خود به عنوان بانوی اول آمریکا افتخار می‌کند. وی قصد دارد از عنوان خودش برای کمک به کودکان استفاده کند نه برای فروش کتاب.»

این بیانیه اضافه کرده است: «بیانیه همسر سابق [ترامپ] هیچ اساسی ندارد و متأسفانه، تنها  شلوغ‌کاری برای جلب توجه و خودستایی است.» 

«ایوانا ترامپ» سال ۱۹۷۷ با دونالد ترامپ ازدواج کرد، اما سال ۱۹۹۱ از وی جدا شد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان