arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶

«خانه پوشالی» با فصل ۶ در سال ۲۰۱۸ تمام می‌شود

کمپانی «نتفلیکس» از پایان ساخت سریال معروف «خانه پوشالی» پس از انتشار فصل ششم در سال ۲۰۱۸ میلادی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمپانی «نتفلیکس» از پایان ساخت سریال معروف «خانه پوشالی» پس از انتشار فصل ششم در سال ۲۰۱۸ میلادی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی «نتفیلیکس» که هم‌اکنون در حال ساخت فصل ششم سریال سیاسی «خانه پوشالی» با بازی «کوین اسپیسی» در نقش اصلی است با تغییر برنامه خود اعلام کرد این فصل که در سال ۲۰۱۸ در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت آخرین فصل از این مجموعه خواهد بود.

در فصل ششم که در ۱۳ قسمت ساخته می‌شود، «کوین اسپیسی» در کنار «رابین رایت» در نقش یک زوج بلندپرواز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خبر پایان سریال محبوب «خانه پوشالی» در حالی اعلام شده است که این روزها یک بازیگر هالیوودی ادعا کرده در دوران نوجوانی مورد اذیت جنسی «کوین اسپیسی» قرار گرفته و این موضوع حواشی فراوانی برای این بازیگر هالیوودی ایجاد کرده تا جایی که وی در صفحه توئیتر خود از رفتارش که به ۳۰ سال پیش بازمی‌گردد، عدرخواهی کرد. با این وجود منابع خبری اعلام کرده‌اند تصمیم کمپانی «نتفلیکس» برای توقف ساخت سریال «خانه پوشالی» ربطی به اتهامات اخیر «اسپیسی» ندارد و این تصمیم چند ماه پیش از این اتخاذ شده است.

هر قسمت سریال «خانه پوشالی» به وسیله یک کارگردان ساخته شده است.

«دیوید فینچر»، «جیمز فولی»، «جوئل شوماخر»، «چارلز مک‌وگال»، «کارل فرانکلین»، «آلن کولتر»، «جان کولز»، «جودی فاستر» و «رابین رای» از جمله این کارگردانان محسوب می‌شوند.

نظرات بینندگان