arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶

ماجرای جدل دو عضو شورای شهر چه بود؟/ رسولی: شورای پنجم به این گمانه‌زنی‌ها عادت کند/ حق‌شناس: ممکن است دفاع از حقوق شهروندان با صدای بلند انجام شود

دو عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز درباره خبر منتشر شده توسط یکی از رسانه های اصولگرا توضیحاتی دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز درباره خبر منتشر شده توسط یکی از رسانه های اصولگرا توضیحاتی دادند.

به گزارس خبرنگار سرویس شهری «انتخاب»، در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران خبری مبنی بر درگیری دو عضو شورای شهر منتشر شد که در نهایت این درگیری با پا درمیانی رئیس شورای شهر منتفی شد.

این خبر موجب شد تا امروز محمد جواد حق شناس به توضیح این مساله بپردازد.

وی با بیان اینکه در جلسه گذشته خبردر گیری در شورای شهر مطرح شد, گفت:اصولا دوستان برداشت مناسبی از نهادهای انتخابی ندارند, نهاد انتخاباتی مثل مجلس و شورا جای گفت و گو ,بحث و مناقشه است از منظر اینکه افراد در دفاع از حقوق مردم وظیفه شرعی و حقوقی دارند تا آنچه درست فکر میکنند را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: من و آقای رسولی سابقه رفاقت سی و هفت و هشت ساله داریم و از این بابت بحثی وجود ندارد, ممکن است در دفاع از حقوق مردم بعضا منجر به گفت و گو و طرح مساله با صدای بلند نیز شوند دوستان اگر فرق نهادهای انتصابی و انتخابی را بدانند این مباحث پیش نمی اید.

حسن رسولی نیز با بیان اینکه نمیخاستم به این موضوع بپردازم, گفت: شورای پنجم باید به این گمانه زنی ها تا دوره پنجم عادت کند. من و اقای حق شناس از 20 سالگی باهم بودیم و هیچ مشکلی باهم نداریم.

وی ادامه داد: خدمت موکلین عرض میکنم شورای پنجم یکدست است انسجام و همگرایی مورد توجه همگان است البته این یکدستی به معنای محروم ماندن از تضارب آرا و افکار نیست.

رسولی از رسانه ها خواهش کرد وقتی با روی باز شورای پنجم مواجه هستند و شورای شیشه ای وجود دارد در مواجه با این موارد اگر سوالی پیش میاد حداقل از طرفین سوال بپرسند.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

نظرات بینندگان