arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۲۸ آبان ۱۳۹۶

کرانچار: امیدوارم هر ۴ بازی پایانی نیم‌فصل اول را ببریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال سپاهان امیدوار است هر ۴ بازی پیش رو در نیم فصل اول را پیروز شود و تغییرات اساسی در نیم فصل در تیم ایجاد کند.

به گزارش انتخاب، زلاتکو کرانچار با حضور در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: ما تا پایان نیم فصل ۴ بازی دیگر داریم. امیدوارم هر ۴ بازی پیش رو را پیروز شویم تا در نیم فصل تغییرات و اصلاحات اساسی در تیم انجام دهیم. دو تیم تراکتورسازی و سپاهان تیم‌هایی هستند که خوب بازی می‌کنند اما نتیجه نمی‌گیرند. پس بازی فردا از حیث نتیجه‌گیری اهمیت دارد.

کرانچار: امیدوارم هر ۴ بازی پایانی نیم‌فصل اول را ببریم

او ادامه داد: بازی آن‌ها را در جام شهدا آنالیز کردیم. تراکتورسازی نشان داده شیوه بازی خطرناکی دارد. امیدوارم با پیروزی در بازی فردا و همچنین بازی هفته بعد، تا حدودی به ثبات برسیم.

کرانچار اضافه کرد: ای کاش تماشاگران در بازی فردا حضور داشتند چرا که نبودشان بر روی عملکرد تیم ما اثر می‌گذارد.

او درباره غایبان تیمش گفت: شاهین ثاقبی سه کارته است. پورقاز مصدوم است و سرلک نیز امروز مصدوم شد.

سرمربی سپاهان درباره نبود تماشاگران و نبود فشار بر روی بازیکنان گفت: تماشاگران حق اعتراض دارند چرا که آن‌ها می‌خواهند در پایان ۹۰ دقیقه همیشه تیم‌شان پیروز باشد. این اعتراض‌ها فقط محدود به ایران نیست و در همه دنیا وقتی تیم نتیجه نگیرد، تماشاگران اعتراض می‌کنند. وقتی که نتوانیم نتیجه بگیریم که علت اصلی آن هم چالش گل نزدن است، در حالی که شانس گل ایجاد می‌کنیم برای باشگاه عواقبی به وجود می‌آید. ما باید تیم سپاهان را از نظر کسب نتیجه به شرایط مناسب بازگردانیم و تا زمانی که این موضوع رخ ندهد، ما مجبوریم بگوییم که بازیکنان ما ۴ آزمون بزرگ پیش رو دارند.

کرانچار ادامه داد: باشگاه سپاهان به عنوان کارفرما انتظار کسب نتیجه مناسب دارد و تا زمانی که این نتایج مناسب کسب نشود، برای باشگاه و بازیکنان عواقب خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴ هفته پیش رو داریم و منتظر ببینیم که در این چهار هفته بازیکنان چگونه ظاهر می‌شوند و در ابتدای نیم فصل تصمیم می‌گیریم که با بازیکنان چه باید بکنیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان