arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۶

اپل بریدگی نمایشگر آیفون X را یکی از پیشرفته ترین دستاوردهای تکنولوژی می داند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شکی نیست که آیفون X اپل، یکی از بحث برانگیزترین موبایل های چند سال اخیر است و اپل بخش اعظمی از هیجان شکل گرفته پیرامون پرچمدارش را مدیون طراحی «تمام نمایشگر» و بریدگی نمادین بالای نمایشگر است. این بریدگی، برای برخی جلوه ای زیبا به آیفون X بخشیده و به کابوس شب برخی دیگر تبدیل شده، بعضی ها هم معتقدند که این بریدگی باعث می شود موبایل گران قیمت شان، کاملا منحصر به فرد و متفاوت با رقبا به نظر برسد.

همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، نایب رییس بازاریابی آیپاد، آیفون و iOS در اپل، از طرفداران بریدگی نمایشگر آیفون X است و در مصاحبه اخیر خود، سخنان جالبی را درباره این موبایل مطرح کرده:

با تمام آن قطعات، این یکی از متراکم ترین تکنولوژی هایی است که به نظرم ساخته ایم. این یکی از پیشرفته ترین قطعات حوزه تکنولوژی است که در چنین فضای کوچک و باورنکردنی ای جای گرفته است.

با توجه به این توضیحات، اپل بیشتر از اعمال تغییرات موقتی در طراحی، روی پتانسیل های آینده نگرانه و فاکتورهای منحصر به فرد تکنولوژی Face ID متمرکز بوده است. در همین راستا، نایب رییس اپل مجدداً تایید کرده که ساکنین کوپرتینو هیچوقت حتی به فکر تعبیه اسکنر انگشت در آیفون X نیفتاده اند.

تمام داستان هایی که درباره تلاش ما برای قرار دادن اسکنر اثر انگشت در دستگاه شنیدید را فراموش کنید. ما دیدی روشن نسبت به چگونگی ساخت تشخیص چهره واقعی داشتیم، به شکلی که هیچوقت دیگر انجام نشده است. این کاری بسیار سخت است، اما نمی خواستیم این تکنولوژی را مانند دیگران پیاده سازی کنیم که خیلی راحت با یک تصویر فریب می خورد.

با توجه به صحبت های این سخنگوی اپل، به نظر می رسد که با توجه به اهمیت سنسور Face ID، بریدگی نمایشگر آیفون X آمده تا بماند و تحلیلگر مشهور، مینگ-چی کو نیز پیشتر گفته که تمام آیفون های سال 2018 و حتی آیپدهای بعدی به آن مجهز خواهند بود.

نظرات بینندگان