arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰

"فعاليتهاي انجام شده در طول ریاست جمهوری احمدي‌نژاد بي‌نظير است"

استاندار اصفهان با بيان اينکه خدمات انجام شده در طول عمر دولتهاي نهم و دهم به توصيف نياز ندارد، گفت: دستگاه تبليغاتي کشورمان هنوز نتوانسته بسياري از خدمات انجام شده در طول اين مدت را در مقابل ديد مردم قرار دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار اصفهان با بيان اينکه خدمات انجام شده در طول عمر دولتهاي نهم و دهم به توصيف نياز ندارد، گفت: دستگاه تبليغاتي کشورمان هنوز نتوانسته بسياري از خدمات انجام شده در طول اين مدت را در مقابل ديد مردم قرار دهد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، "عليرضا ذاکر اصفهاني"، در مراسم معارفه نخستين مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان اصفهان، ضمن قدرداني از دولتهاي گذشته، فعاليتهاي انجام شده در طول مدت رياست‌جمهوري دكتر احمدي‌نژاد را بي‌نظير توصيف کرد.

وي با اشاره به اينکه استان اصفهان به عنوان قطب اول صنعت کشور مطرح بوده است و اين يک ارزش و ظرفيتي بزرگ محسوب مي‌شود، اظهار کرد: امروز جمعي از مردم استان اصفهان در بخشهاي مختلفي همچون کشاورزي، صنعت و خدمات در جهت ارزشهاي انقلاب اسلامي، مطالبات مردمي و آنچه که جمهوري اسلامي به‌ آن مي‌انديشد، فعاليت دارند.

استاندار اصفهان با بيان اينکه کارگران استان اصفهان همچون ديگر کارگران سراسر کشور در طول 33 سال گذشته در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده‌اند، افزود: جمع زيادي از کارگران استان اصفهان با حضور در جبهه‌ها براي حفظ و حراست از منافع انقلاب در خدمت ارزشها بودند و پس از جنگ نيز کارگران در ساير عرصه‌ها حضوري جهادي داشته‌اند.

ذاکر اصفهاني با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي در طول 33 سال گذشته با تحريمهاي دشمنان روبه‌رو بوده و همواره اين تهديدها را به فرصت تبديل کرده است، گفت: کارگران با تلاشهاي خود در عرصه‌هاي اقتصادي، توليد، اشتغال و سرمايه‌گذاري در راستاي مقابله با تهديدها و تبديل آن به فرصت سهم عمده‌اي داشته‌اند.

وي، رويکرد دوقطبي کارفرما و کارگر را زمينه‌ساز بي‌ثباتي، واگرايي و وحدت‌برافکن دانست و تصريح کرد: همواره تلاش شده است رويکرد دوقطبي از ميان برداشته شود و امروز کارگران و کارفرمايان در سايه اتحاد، همکاري و همدلي در کنار هم و با حفظ حقوق و منافع طرفين تلاش مي‌کنند.

استاندار اصفهان با بيان اينکه امروزه ديگر شاهد قطب‌بنديهاي کاذبي که در گذشته تاريخي ما وجود داشت، نيستيم و نگرشها به سمت حاکميت اقتصاد اسلامي است، افزود: اگر امروز از کار، اقتصاد و تلاش صحبت مي‌شود نوع نگرشها، نگرش منفعت‌طلبانه ليبرالي نيست و هيچ‌گاه به آن توجهي نداشته‌ايم و اعتقادمان اين بوده که بر اساس نگاه اقتصاد اسلامي، انسان مومن فردي پرکار، پرتلاش و در عين حال کم‌مصرف است.

استاندار اصفهان، بخش خصوصي استان را به يک جمعيت کاري پرتلاش، موحد و خادم توصيف کرد و گفت: امروز بسياري از عرصه‌هاي مختلف اقتصادي استان در قالب انجمنهاي خيريه تلاش مي‌کنند و علاقه‌مند خدمت‌رساني به مردم هستند.

ذاکر اصفهاني با تاکيد بر اينکه مديريت استان از تمام ظرفيت و توان خود براي جذب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در جهت ارتقاء و پيشرفت هرچه بيشتر استان و کشور استفاده کرده است، اشتغال، توليد و سرمايه‌گذاري هرچه بيشتر را رويکرد مديريت استان اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون اين رويکردها تحقق پيدا کرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
0
افتتاح چند باره پروژه های نیمه تمام را حتی از تلویزیون ایران بارها دیده ایم!!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
0
0
جناب آقای استاندار همین تورم و گرانی که جلوی چشممان است بس است از باقی خدمات نمی خواهد حرف بزنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۲
0
4
ایشون کاملا راست گفته اند: رشد اقتصادی منفی یا در حد منفی با وجود درآمد کلان نفتی.تعطیلی مرکز تخصصی برنامه ریزی اقتصادی کشور(سازمان برنامه و بودجه) شکستن رکورد بیکاری و تورم در سالهای گذشته و چند برابر شدن واردات علیرغم تولید زیاد محصولات مشابه در کشور از فعالیتهای بی نظیر دولت کنونی است!!
نظرات بینندگان