arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

کمیته انضباطی: جلسه با علی کریمی به خاطر یک پرونده معمولی بود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که جلسه امروز (دوشنبه) با علی کریمی "یک جلسه یاده برای یک پرونده معمولی" بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که جلسه امروز (دوشنبه) با علی کریمی "یک جلسه یاده برای یک پرونده معمولی" بود.

به گزارش ایسنا، عصر دوشنبه ۲۳ بهمن ماه اسماعیل حسن‌زاده پس از برگزاری جلسه خود با علی کریمی گفت: جلسه امروز ما با علی کریمی فقط به دلیل مصاحبه جنجالی او بعد از نشست خبری بازی سپیدرود رشت و استقلال خوزستان بود. جلسه امروز ما هیچ ارتباطی با انتقادات او از روسای فدراسیون و خود فدراسیون فوتبال نداشت و تنها یک جلسه ساده در مورد برگزاری یک مسابقه بود که با چند سوال و جواب به پایان رسید.

او افزود: در مورد نتایج و تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد از الان نمی‌توانیم صحبت کنیم چرا که باید از ابتدا مورد بررسی قرار گیرد و از شما خواهش می‌کنم منتظر بمانید تا پس از تصمیم‌گیری نتایج را اعلام کنیم. باز هم جا دارد تاکید کنم این جلسه تنها برای مصاحبه بعد از بازی سپیدرود رشت و استقلال خوزستان بود نه چیز دیگر. از نظر ما این یک پرونده معمولی بود که به آن رسیدگی شد و نتایج آن هم اعلام خواهد شد.

حسن‌زاده ادامه داد: سایر پرونده‌های علی کریمی مربوط به کمیته انضباطی نیست و ما فقط وظیفه داریم در مورد نقض قوانین در فوتبال ورود کنیم. انتظار داریم هر کدام از اصحاب رسانه آیین‌نامه انضباطی را مطالعه کند تا کار برای کمیته انضباطی هم راحت‌تر شود.

برچسب ها: علی کریمی
نظرات بینندگان