arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

قهرمان کشتی آلیش بانوان: خیلی تلاش ها برای نماندن رسول خادم است

نماینده بانوان در کمیسیون ورزشکاران کشتی کشور گفت: اگر مسئولان ورزش خیر و صلاح کشتی را می خواهند، باید شرایط بازگشت رسول خادم را مهیا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یگانه غریب گشته قهرمان کشتی آلیش بانوان با بیان این مطلب افزود: با تصمیم مجمع مقرر شد تا زمان بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون امور را پیگیری کند که تاکنون هیچ خللی در برنامه ها ایجاد نشده و تمامی برنامه ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: خواست اعضای مجمع و جامعه کشتی و همچنین ما قهرمانان و ورزشکاران این است که وزارت ورزش خواسته های رسول خادم را بپذیرد و راه را برای بازگشت وی هموار کند، نه اینکه با ایجاد حواشی مانع از بازگشت رسول خادم به کشتی شود.

دارنده مدال برنز آلیش جهان تصریح کرد: ورزش بانوان با حمایت و پشتیبانی همه جانبه رسول خادم راه اندازی شد و شکل گرفت. بدین ترتیب توانستیم خود را در دنیا مطرح کنیم که اگر رسول خادم نبود قطعا ما هم در این رشته نبودیم. در واقع وی انگیزه فعالیت و ورزش را برای بانوان که سهم کمی از ورزش کشور دارند ایجاد کرد.

وی افزود: اما اعزام تیم های ملی در رشته های مختلف به رقابت های بین المللی و برگزاری اردوها بسیار پرهزینه است و سهم وزارت ورزش از این هزینه ها بسیار ناچیز است، به هرحال کشتی ورزشکاران و قهرمان بسیاری دارد و باید سهم این ورزشکاران از ورزش کشور به درستی پرداخت شود.

نایب قهرمان آلیش آسیا اظهار داشت: مسئولان وزارت ورزش می گویند با استعفای رسول خادم مخالفند و می خواهند وی به کارش برگردد، اما می بینیم به وعده های خود عمل نمی‌کنند. چیزی که هم اکنون از آقایان در رسانه ها می بینیم، تلاش و فعالیت برای نیامدن خادم است!

غریب گشته در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشتی نیاز به آرامش و حمایت دارد تیم های ملی ما مسابقات بازیهای آسیایی و جهانی را پیش رو دارند. نیاز است از نظر مادی کشتی تقویت شود و از مسئولان می خواهم حمایت خود را از کشتی داشته باشند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان