arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۷

فیلم/ویدیوی گفتگوی ستاره سینما با ربات سوفیا رکورد بازدید را زد /وقتی ویل اسمیت مجذوب هوش یک ربات می شود

فیلم گفتگوی ویل اسمیت با ربات سوفیا موفق شد، رکورد بازدید در شبکه های اجتماعی را بزند. ربات سوفیا یک ربات انسان نما است که توسط شرکتی هنگ کنگی طراحی شده و  به سبب  ظاهر و رفتار انسان مانندش نسبت به نسخه‌های پیشین شهرت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان ان، فیلم گفتگوی ویل اسمیت با ربات سوفیا موفق شد، رکورد بازدید در شبکه های اجتماعی را بزند. ربات سوفیا یک ربات انسان نما است که توسط شرکتی هنگ کنگی طراحی شده و  به سبب  ظاهر و رفتار انسان مانندش نسبت به نسخه‌های پیشین شهرت دارد. به گفته سازنده این ربات سوفیا ، قدرت پردازش داده‌های تصویری و تشخیص چهره‌ها را داراست  و البته  می تواند به پاسخ دادن به برخی پرسش‌ها و مکالمات ساده در موضوعات بپردازد . این ربات اخیرا حق شهروندی عربستان سعودی را نیز کسب کرده است . 

در جریان گفتگوی ویل اسمیت و سوفیا لحظاتی جذاب خلق شد . برای مثال در بخشی از این گفتگو ویل اسمیت برای جلب نظر سوفیا موسیقی های الکترونیک را مورد علاقه خود اعلام می کند، اما سوفیا از موسیقی پاپ نام می برد . افزون بر این در شرایطی که ویل اسمیت در فیلم من ربات هستم ، اقدام به کشتار ربات ها می کند، به سوفیا می گوید من عاشق ربات ها هستم . 

 
نظرات بینندگان