arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷

فیلم/گفتگوی زنده اینستاگرامی ویل اسمیت با یک فضانورد/ستاره سینما باز هم رکورد بازدید را زد

ویل اسمیت،چهره سرشناس دنیای هالیوود برای نخستین بار در جهان موفق شد یک لایو اینستاگرامی دو نفره و زنده با یکی از فضانوردان ناسا برقرار کند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ویل اسمیت،چهره سرشناس دنیای هالیوود برای نخستین بار در جهان موفق شد یک لایو اینستاگرامی دو نفره و زنده با یکی از فضانوردان ناسا برقرار کند. 


به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، این بازیگر با یک فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی، دای فایدستس از ناسا در مورد همه چیز صحبت کرد و پرسش هایی جالب را از وی پرسید. 

تقابل یک نماد هالیوود و یک فضانورد ناسا در زندگی واقعی  به شدت جذاب است و این نخستین لایو اینستاگرامی جهان از ناسا به زمین محسوب می شود.بر همین اساس نیز امروز اغلب کاربران شبکه های اجتماعی به شدت این لایو زنده را بازدید کرده و آمار آن را بالا بردند. 

ویل اسمیت، بازیگر فیلم های علمی تخیلی پر شماری مانند روز استقلال و مردان ایکس است.اما او روای  و میزبان سریال مستند "عجیب و غریب" شبکه نشنال جئوگرافیک  در مورد زمین نیز هست . 

اسمیت در قالب این برنامه زنده از فضانورد ناسا در باره موضوعاتی مثل نحوه حمام کردن در فضا، علاقه مندی های موسیقی و زندگی شخصی سوال کرد.

اسمیت و فئوست در بحث خود در خصوص زمین  بسیار جالب عمل کردند و حتی اسمیت از فئوست درخواست کرد تا  شناور  شود  و میکروفون خود را  بچرخاند  تا فضانورد بتواند در میکرو گرانشی قرار گیرد.

در بخشی از این گفتگو فئوست گفت از ارتفاع می ترسد اما عاشق سفر به فضاست. همانطور که وعده داده شده بود ، اسمیت در مورد چالش های فاجعه آمیز  در فضا پرسید.  و فئوست پاسخ داد "شما می توانید یک روز خوب در حمام داشته باشید و شما می توانید یک روز واقعا بد در حمام داشته باشید و البته همیشه باید برای روزهای خوب امیدوار باشید،"

افزون بر این ها سوالاتی در خصوص نحوه تغذیه، بهداشت و رایحه های فضا مطرح شد.

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان