arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سودای اقتصاد دیجیتال بن سلمان تا جدیدترین نسخه بازی مرد عنکبوتی

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

نتایج یک دادگاه در آمریکا با توجه به شواهد به دست آمده از ردیاب هوشمند تندرستی یک شهروند اوهایو به کلی تغییر کرد و روند دادرسی را وارد فاز تازه ای کرد .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

طی هفته های اخیر محمد بن سلمان نه تنها به سبب اظهارات سیاسی خود بلکه به سب دیدارهای متعددش با مدیران سرشناس سیلیکون ولی به کانون توجهات تبدیل شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

طی هفته گذشته، طوفانی از رفتارهای خصمانه ترامپ علیه امازون در جریان بود، طوفانی توئیتری که از سیستم مالیات دهی تا درامدهای آمازون را به چالش کشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

قرار است مدیر ارشد فیسبوک مارک زاکربرگ به زودی در برای کنگره امریکا شهادت دهد . این شهادت با هدف بررسی و ارزیابی پرسش ها در خصوص حریم خصوصی کارمندان خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

کمپانی فاکسکان قصد دارد نخستین گوشی های هوشمند مبتنی بر بلاک چین در جهان را تولید کند. پیش بینی می شود این موبایل های هوشمند بازخوردی مثبت بین مردم و البته بازخوردی منفی بین منتقدان داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

یک روز پس از تیراندازی در مقر یوتیوب که جهان فناوری را شوکه کرد، شرکت یوتیوب با انتشار بیانیه ای کوتاه ، به این اتفاقات واکنش نشان داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

کمپانی سونی اعلام کرده که در ماه سپتامبر از جدیدترین نسخه بازی محبوب مرد عنکبوتی ویژه پی اس 4 رونمایی خواهد کرد. فیلم این خبر را اینجا مشاهده کنید.

 

شیخ محمد بن رشید، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، برنامه های جدیدی برای موزه آینده( future museum) ارائه داده است. مرکزی که  قرار است کانون  خلاقیت اختراعات و حمایت از مأموریت امارات متحده عربی به عنوان یک موتور نوآوری جهانی باشد.فیلم این خبر را اینجا مشاهده کنید.

 

حلقه هوشمند token به کاربران امکان یک زندگی رویایی و بدون نیاز به کلیک اضافی را می دهد. درواقع این حلقه جهان شما را در عین دیجیتال کردن، امن می کند .فیلم این خبر را اینجا مشاهده کنید.

نظرات بینندگان