arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷

حق شناس در موافقت با استعفای نجفی: یک ساعت بلاتکلیفی برای شهر تهران جایز نیست

حق شناس گفت: موافق استعفای نجفی هستم و یک ساعت بلاتکلیفی برای شهر تهران جایز نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حق شناس گفت: موافق استعفای نجفی هستم و یک ساعت بلاتکلیفی برای شهر تهران جایز نیست.

به گزارش فارس، محمد جواد حق شناس در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: شورای 21 نفره نزدیک به سه ماه وقت داشت که درباره بزرگ‌ترین تصمیم خود مشورت کند. در آن 90 روز به این جمع‌بندی رسید که نجفی به عنوان یکی از توانمندترین افرادی که در آن مقطع می‌تواند به کار بگیرد دعوت کند و با 21 رأی نجفی در جایگاه شهرداری قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌عملکرد 7 ماهه نجفی نشان می‌دهد که شورا تصمیم درستی گرفته است و ما در یک فضایی شهرداری را تحویل گرفتیم که 60 هزار میلیارد تومان بدهی داشت و در ماه‌های آخر 6 تا 7 هزار نفر به مجموعه مدیریت شهری اضافه شده بود.

حق‌شناس گفت: نجفی با انتخاب بهترین نیروهای توانمند شهرداری را مدیریت کرده است.

وی افزود: در ماه 550 میلیارد تومان حقوق می‌دادیم در صورتی که در خزانه 13 میلیارد تومان پول بوده است.

این عضو شورا گفت: در این مدت توانستیم 6 هزار میلیارد تومان از بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

حق‌شناس افزود: نجفی با سابقه و صداقتی که دارد باید تصمیم وی را بپذیریم و نجفی با این تصمیم قطعاً هم خدا را در نظر داشته هم شورا را و هم مردم را. ما باید بدانیم که نجفی به تمام این مسائل نگاه کرده و به این تصمیم سخت رسیده است. بنده از تصمیم نجفی دلخور و گلایه‌مند هستم.

وی بیان کرد: ما نباید تعهدمان را به مردم فراموش کنیم. 30 میلیون رأی پشت 21 نفر عضو شورای شهر تهران است و ما نمی‌توانیم شهر را بدون مدیر رها کنیم.

وی افزود: امروز نجفی به این نقطه رسیده است که نمی‌تواند ادامه بدهد و ما باید تصمیم بگیریم به این روند نگاه و تحولی که به مردم قولش را داده‌ایم. یک ساعت بلاتکلیفی برای شهر تهران حتی جایز نیست.

عضو شورای شهر تهران افزود: ما در این 4 سال علیرغم اداره شهر باید به 60 هزار میلیارد تومان بدهی نیز توجه کنیم لذا خواهش می‌کنم دوستان شورا با توجه به شناختی که از نجفی دارند به تصمیم نجفی احترام بگذارند و این همراهی را داشته باشند.

نظرات بینندگان