arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

شارژ کارتریج پرینتر خود را به کجا بسپاریم؟

شارژ کردن کارتریج چاپگر از یکسری ریزه کاری هایی برخوردار است که اگر فرد شارژ کننده کارتریج، تخصص و تجربه کافی نداشته باشد، نمی تواند یک شارژ عالی انجام دهد و چاپگر دارای مشکلات خاصی در چاپ خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شارژ کردن کارتریج پرینترهای خانگی یا اداری، همیشه داستان ساز بوده است. اینکه کاربر خواسته باشد تصمیم بگیرد آیا بهتر است کارتریج را شارژ نماید و یا یک کارتریج جدید تهیه نماید؟!

آیا اگر دوباره کارتریج نیاز به شارژ شدن داشت، این امکان دوباره وجود دارد؟ کیفیت چاپ بعد از شارژ شدن مانند سابق است؟! شارژ کارتریج بصرفه تر است یا خرید یک پرینتر جدید؟! آیا در هنگام شارژ کارتریج بهتر است برخی قطعات نیز عوض شود؟ مشکلات به وجود آمده بعد از شارژ کارتریج، قابل رفع است؟ و سوالات فراوان دیگر که کاربر به دنبال جواب آن است.

نکات مهم در رابطه با شارژ کارتریج:

در شارژ کارتریج پرینترهای جوهر افشان می توان از کارتریج های قابل شارژ به جای شارژ کارتریج بهره برد تا نتیجه بهتری کسب نمود. باید توجه داشت که این نوع کارتریج ها، اگر از جوهر مناسبی استفاده نشود، اثرات مضری بر هد دستگاه دارند.
 در کارتریج های لیزری برعکس جوهر افشان، محدودیت تعداد دفعات شارژ مجدد ندارد. اگر از تونر یا همان پودر با کیفیت استفاده شود تا حدود 90 درصد کیفیت چاپ حفظ می شود.

 برخی مواقع برای کسب کیفیت بهتر در چاپ، قطعاتی همچون مگنت کارتریج، درام و بلید عوض شود.
 باید توجه داشت که تکنسین شارژ کارتریج تا چه حد در کار خود حرفه ای است.

تکنسین های آوند پرینتر، برای شارژ کارتریج چه کار می کنند؟

شارژ کردن کارتریج چاپگر از یکسری ریزه کاری هایی برخوردار است که اگر فرد شارژ کننده کارتریج، تخصص و تجربه کافی نداشته باشد، نمی تواند یک شارژ عالی انجام دهد و چاپگر دارای مشکلات خاصی در چاپ خواهد بود.

تکنسین های مجرب آوند پرینتر، مراحل مختلفی برای نتیجه بهتر، انجام می دهند. بعد از گفتگو و مشاوره با مشتری، راهنمایی های لازم صورت می گیرد.

 هر نوع قطعات داخل کارتریج، نقش بسزایی در نتیجه مطلوب چاپ دارند
 کارشناسان شارژ باید تسلط کافی به تمامی قطعات کارتریج داشته باشند.
 با مشاهده صفحه تست چاپ باید کارشناس شارژ بتواند علل مشکلات را تشخیص دهد.
درام کارتریج هنگامی که صفحه تست کم رنگ باشد، عوض می شود.

شارژ کارتریج پرینتر خود را به کجا بسپاریم؟

 چه مشکلاتی بعد از شارژ کارتریج ممکن است رخ دهد؟

برخی اوقات افراد شاکی هستند که باز هم بعد از شارژ مجدد کارتریج، مشکلات مختلفی در چاپ دیده می شود. برخی از این مشکلات به شرح زیر است:
 خطوط متناوب در صفحه
 قسمتهایی از صفحه بخوبی یا کلا چاپ نشده است.
 گاهی اوقات در صفحه چاپ شده، پس زمینه ای از طرح و رنگ، وجود دارد
 بعد از شارژ، چاپ کم رنگ شده است.
 صدای ناهنجاری از کارتریج به گوش می رسد.
 کاغذ خروجی در هنگام چاپ، کثیف می شود.
 برخی اوقات، کاغذ بصورت سفید و بدون چاپ از دستگاه خارج می شود.
 پرینتر خطای تمام شدن کارتریج می دهد.
 در دستگاه های چند کاره، پرینتر دستگاه چاپ می کند اما فکس آن از کار افتاده است.

در آوند پرینتر چه دستگاه هایی شارژ و تعمیر می شوند؟

با توجه به برند و مدل چاپگر، متخصصین آوند برای کاربر تشریح می کنند که هزینه شارژ چه مقدار است و هزینه عوض نمودن کارتریج برخی از مدل ها، اگر دوباره شارژ شوند، کیفیت چاپ قبلی را ندارند و این مسئله ای است که باید مشتری به آن توجه داشته باشد. این را باید در نظر داشت که اگر شارژ کردن چاپگر به دست یک فردی که تجربه کافی ندارد صورت گیرد، ممکن است کلا به دستگاه آسیب وارد شود. پس باید شارژ کارتریج را به افرادی مجرب سپرد.

تکنسین های آوند دارای تجربه و تخصص بالایی هستند. همچنین، آوند پرینتر علاوه بر شارژ کارتریج، کار تعمیرات انواع دستگاه های فاکس، کپی، پرینتر و... که دارای برند مطرح می باشند را در دستور کار خود قرار داده است که این نشان از ظرفیت بالای تخصص و تجربه آوند پرینتر می باشد.

دستگاه هایی که در آوند تعمیر می شوند به شرح زیر است:

 شارژ کارتریج کانن
 شارژ کارتریج HP
 شارژ کارتریج سامسونگ
 شارژ کارتریج انواع برندها
تعمیرات و شارژ پرینتر و دستگاه کپی
 انواع پرینترهای سوزنی اپسون و جوهر افشان
 دستگاه کپی توشیبا
 دستگاه های کپی و پرینتر ریکو
 تعمیر انواع کپی و پرینترهای شارپ
 خدمات تعمیر پرینتر سامسونگ
 تعمیرات انواع کپی، پرینتر و اسکنر کانن
 پرینترها و کپی دستگاه زیراکس
 پرینتر، کپی و فاکس پاناسونیک

برای شارژ کارتریج به کجا مراجعه کنم؟ مرکز شارژ کارتریج کجاست؟

با توجه به نظرسنجی هایی که از مشتریان آوند پرینتر در امر تعمیرات ماشین های اداری و.. و خدمات شارژ کارتریج در محل صورت گرفته است، مشخص گردید؛ اغلب مشتریان جدید تعمیرات، که شامل اشخاص و سازمان ها می شود به توصیه یکی از مشتریان سابق آوند پرینتر که خدمات تعمیرات آوند را تجربه کرده اند، امور تعمیرات ماشین های اداری خود را به دپارتمان تعمیرات تخصصی آوند پرینتر می سپارند. بنابراین شما نیز به جمع آوند بپیوندید و از خدمات و تعمیرات آوند بهره مند شوید. کافیست یکبار تجربه نمایید، ما خدمات خوب و تعمیرات عالی را برایتان از هم اکنون تضمین می کنیم.

شارژ کارتریج پرینتر خود را به کجا بسپاریم؟

برخی عوامل تاثیرگذار در جهت رضایت مشتری از خدمات تعمیرات آوند پرینتر:

 سرعت عمل پاسخگویی: یکی از عواملی که همیشه مشتریان خدمات تعمیرات تجهیزات مختلف، به دنبال آن هستند؛ اینست که پاسخگویی به مشتری در مراحل تشخیص عیب (عیب یابی)، تعمیر و تحویل دهی با سرعت عمل خوبی صورت گیرد.

اطمینان از خدمات تعمیرات آوند پرینتر: مشتریان آوند با توجه به سابقه بالای شرکت در امر توزیع و تعمیر تجهیزات و ماشین های اداری، همیشه ترغیب به تبادل نظر، همکاری و خدمات گیری بیشتر هستند.

لابراتوار مجهز آوند پرینتر: از دیگر گزینه های مورد نظر مشتری این است که مرکز خدمات تعمیرات، دارای تجهیزات تخصصی در جهت تعمیر قطعات آن ها باشد. آوند پرینتر برای چنین منظوری، لابراتوار تخصصی و حرفه ای تست و تعمیرات ماشین های اداری، فروشگاهی و... راه اندازی نموده است.

هزینه پایین تعمیرات: مشتریان با مقایسه هزینه خدمات تعمیرات آوند پرینتر با دیگر مراکز تعمیر تخصصی، از کم هزینه تر بودن خدمات شرکت اطلاع یافته و اطمینان بیشتر نموده اند.

آوند پرینتر علاوه بر ارائه تجهیزات اداری، پزشکی، فروشگاهی، بانکی و عرضه قطعات دستگاه ها و تجهیزات از جمله پرینتر، بارکد خوان، کارتریج، انواع کاغذ های چاپ و رول، صندوق فروشگاهی، پرینتر و مچ بند بیمارستانی، پلاتر و...، بخش آموزش و مقالات تخصصی غنی و کاملی در این زمینه دارد که کاربران را به خوبی آموزش داده و راهنمایی می کند.

در وب سایت www.avandprinter.com با آوند پرینتر همراه باشید و با تلفن های 02188847492 – 02188821961 تماس گرفته و مشکلات را بیان نمایید تا در اسرع وقت رفع گردد.

منبع : ویرلن