arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

مدیرعامل فیسبوک به زودی در پارلمان اروپا شهادت خواهد داد / پس از واشنگتن مقصد بعدی زاکربرگ بروکسل است / رایزنی های پشت پرده برای تسهیل پرسش ها

مدیران ارشد فیس بوک در تلاش هستند تا پیش از حضور زاکربرگ در پارلمان اروپا به یک توافق نسبی در خصوص شرایط پرسش و پاسخ ها دست پیدا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیران ارشد فیس بوک در تلاش هستند تا پیش از حضور زاکربرگ در پارلمان اروپا به یک توافق نسبی در خصوص شرایط پرسش و پاسخ ها دست پیدا کنند.

پس از آن که مدتی پیش زاکربرگ در کنگره آمریکا حاضر شد تا در خصوص نقض گسترده قوانین مرتبط با حقوق کاربران شهادت دهد، پارلمان اروپا نیز فشارها بر زاکربرگ و شرکتش را تشدید کرد و خواستار جلسه ای با حضور وی شد . 

اکنون به نظر می رسد نزدیکان زاکربرگ در تلاش هستند تا پیش از حضور او در این جلسه، تا حد ممکن به یک توافق در خصوص شرایط دست پیدا کنند.

قرار است به زودی  مدیرعامل فیسبوک ضمن حضور در بروکسل به پرسش های اعضای پارلمان اروپا پاسخ دهد.

زاکربرگ در اوایل ماه جاری، در اتاق های کنگره  در تاریخ 10 و 11 آوریل پاسخگوی علل رسوایی کمبریج آنالیتیکا بود. اگرچه پیش بینی می شود جلسه بروکسل نیز ساز و کاری مشابه با حلسه کنگره ایالات متحده داشته باشد، اما به نظر می رسد برای فیسبوک بسیار مهم است که این بار نیز موفق ظاهر شود.
یک سخنگوی شرکت فیسبوک در این خصوص گفت: "ما به شدت متعهد به حفاظت از اطلاعات مردم  هستیم و ازهر فرصتی برای پاسخ به سوالاتی که پارلمان اروپا ممکن است داشته باشد استفاد می کنیم . اما تیم ما همه تلاش خود را می کند که مارک برای هر سوال مطروحه از سوی پارلمان جوابی قانع کننده داشته باشد."

 

نظرات بینندگان