arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

پلتفرم خبری جدید «توییتر» در راه است / تلاش برای تبدیل شدن به یک پایگاه خبری تمام عیار

توییتر در حال اجرای پلتفرمی است که  اخبار مربوط به شبکه شما را به اشتراک می گذارد. درواقع توییتر به دنبال گسترش یک پلتفرم خبری با قابلیت هایی جدید است. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توییتر در حال اجرای پلتفرمی است که  اخبار مربوط به شبکه شما را به اشتراک می گذارد. درواقع توییتر به دنبال گسترش یک پلتفرم خبری با قابلیت هایی جدید است. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب،در حال حاضر این شرکت اقدام به برجسته کردن اخباردر توییتر توسط افراد می کند .اما قرار است این برحسته سازی خبر و روند اشتراک گذاری داستان با دیگران وارد فاز جدیدی شود.

طی چند سال گذشته، توییتر تلاش کرده است خود را به عنوان پلت فرم خبری نمایش داده و جایگاه خود را در این حوزه به نمایش بگذارد.

اما این روزها توییتر دیگر یک پلتفرم خبری ساده نیست ، بلکه افزون بر این یک پلت فرم میکرو وبلاگ نویسی است. در ماه آوریل سال 2016، نیز توییتر عنوان رده خود را در گوگل پلی از«شبکه های اجتماعی» به «اخبار» تغییر داد.

افزون بر این با تاکید بر خبرزنده و توییت روزنامه نگاران و رسانه های حتلف تلاش کرده جایگاه خود را پررنگ تر کند.توییت های مربوط به رویدادهای کنونی و اخبار مهم، جزو مهم ترین اهداف توییتر محسوب می شوند.

 فشار توییتر به بخش خبری از دیدگاه بازرگانی و بازاریابی منطقی است. با وجود ارزش اجتماعی خود، توییتر تلاش کرده است تبلیغ کنندگان را حفظ کند و هویت منحصر به فردش را فراتر از یک مکان عادی برای دنبال کردن افراد مشهور تدبیل کند . 

بنابراین با تمرکز روی خبرها و ایجاد فضای بحث بر سر حوادث جاری ، توییتر به مکانی جذاب برای کاربران تبدیل شده است.

فشار به بخش خبر تنها یکی از راه هایی است که توییتراستفاده کرده است تا کاربران را جذب کند. یکی از اقدامات بحث انگیزتر این بود که محدودیت توییت را حذف کند،زیرا امیدوار است از این طریق کاربران بیشتری جذب کند.

 

نظرات بینندگان