arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

مدیرعامل آمازون: «پروژه فضایی» مهم ترین کار من است / جهان برای تغییر به اکتشافات فضایی وابسته است

جف بزوس مدیر عامل آمازون در خصوص جدیدترین پروژه فضایی خود می گوید: "پروژه اوریجین بلو"  مهمترین کاری است که من انجام می دهم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جف بزوس مدیر عامل آمازون در خصوص جدیدترین پروژه فضایی خود می گوید: "پروژه اوریجین بلو"  مهمترین کاری است که من انجام می دهم.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، جف بزوس با تاکید بر اهمیت پروژه جدید شرکت خود نشان داده که اهداف بلندمدتی بری حضور در فضا دارد.

این میلیاردر سرشناس، ضمن گفتگو با نشریه بیزینس اینسایدر در خصوص اکتشافات فضایی انسان گفت؛ اکنون فرصت آن رسیده که انسان برای اکشافات فضایی تلاش های بیشتری را ترتیب دهد.
 جف بزوس معتقد است که شرکت فضایی او نماینده ای است از «مهمترین کاری» که  برای بقای بشر در بلندمدت ضروری است.

بزوس در آستانه  راه اندازی یک موشک جدید، است. اما ان طور که از صحبت های وی مشخص است، دیدگاه های وی برای توسعه جامعه انسانی بسیار پیشرفته تر از آن چه که به نظر می رسد است.بزوس قصد دارد با فرستادن انسان ها به فضا،ایده های بلندپروازانه خود را با هدف خدمت به بشر گسترش دهد. 

در بخشی از این مصاحبه از او پرسیده شد که آیا اکتشافات فضایی مهم تر از سایر سرمایه گذاری های  وی خواهد بود  یا خیر.

بزوس صادقانه پاسخ مثبت داد و گفت : بله.ایده فرستادن انسان به فضا برای من بسیار مهم است. من معتقدم با انجام این کار ما یک رشد زمانی خیره کننده را تجربه خواهیم کرد. درست مثل این که در یک دوره زمانی کوتاه چندصدسال به جلو حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: "من این کار را دنبال می کنم؛ زیرا اعتقاد دارم اگر ما این کار را نکنیم، در نهایت با یک تمدن غیرقابل رشد مواجه خواهیم شد، که من آن را بسیار فاسد می دانم". او گفت: "همه انسان ها از یک تمدن پویا  و البته از رشد و تغییر، لذت می برند و سفر فضایی به ادامه این مسیر کمک می کند."

 

نظرات بینندگان