arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

با این لیوان هوشمند همیشه قهوه داغ بنوشید / دارای نمایشگر «ال ای دی» / ضد آب و تمام اتومات

لیوان قهوه هوشمند یک پدیده فوق العاده جذاب برای کاربرانی است که علاقه مند به نوشیدن قهوه و البته اهل فناوری و تکنولوزی روز نیز هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

لیوان قهوه هوشمند یک پدیده فوق العاده جذاب برای کاربرانی است که علاقه مند به نوشیدن قهوه  و البته اهل فناوری و تکنولوژی روز نیز هستند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گجت فلاو، برای بسیاری از علاقه ممندان به قهوه هیچ چیز به اندازه آماده کردن سریع قهوه لذت بخش نیست.

با وجود این که این روزها انواع و اقسام قهوه ساز ها به بازار آمده،اما اگر بخواهید در حین سفر،در محل کار و یا در هر شرایطی قهوه آماده کنید از چه روشی استفاده می کنید ؟

به نظر می رسد قهوه ساز هوشمند و بی سیم موسوم به"Coomug " یک راهکار عالی برای نوشیدن قهوه باشد. در این روش کاربر می تواند به سرعت در فنجان هوشمند خود قهوه آماده کند. این لیوان هوشمند به سیستم کنترل دما،نمایشگر کاملا اتوماتیکLED  و البته وای فای مجهز است.

با این لیوان هوشمند همیشه قوه داغ بنوشید / دارای نمایشگر «ال ای دی» /  ضد آب و تمام اتومات

بنابراین کاربر می تواند دمای لیوان قهوه ساز خود را تنظیم کند، در دمای بیش از حد هشدار دهد و حتی  دمای مطلوب لیوان خود را تا ساعت ها حفظ کند.

اما از همه این ها جذاب تر اتصال به وای فای است.درواقع با اتصال به سیستم وای فای می توان این لیوان قهوه را با انواع موبایل های هوشمند همگام سازی کرده و البته از راه دور تنظیم کرد .

این محصول محدودیت شستشو ندارد، ضد آب است و به راحتی در کنار دیگر ظروف شسته می شود..قیمت این محصول 65 دلار است.

نظرات بینندگان