arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

قوانین سختگیرانه گوگل برای تبلیغات سیاسی در ایالات متحده / «حق شهروندی آمریکا» و «احراز هویت» 2 پیش شرط اولیه برای تبلیغات

گوگل قوانینی سختگیرانه را برای تبلیغات سیاسی ایالات متحده وضع می کند.قوانینی که احتمالا از پیش از انتخابات میان دوره ای 2018 اجرایی خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوگل قوانینی سختگیرانه را برای تبلیغات سیاسی ایالات متحده وضع می کند.قوانینی که احتمالا از پیش از انتخابات میان دوره ای 2018 اجرایی خواهند شد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، گوگل با هدف شفاف سازی روند کاری خود و ایجاد روشی برای تیلیغات غیر جهت دار، اقدام به استفاده از روش ها و مقرراتی جدید خواهد کرد.

به نظر می رسد گوگل قصد دارد از مشکلات موجود در انتخابات 2016 اجتناب کند.از سوی دیگر احتمالا گوگل سیاست های خود را نسبت به افرادی که می توانند تبلیغات را برای انتخابات فدرال در ایالات متحده خریداری کنند، سخت تر می کند.

این شرکت اعلام کرده که شرط اول برای افرادی که چنین تبلیغاتی را قرار می دهند، این است که باید  شهروند آمریکایی یا "دائم ساکن قانونی" تشخیص داده شوند. این سیاست جدید تا 10 ژوئیه، چهار ماه قبل از انتخابات میان دوره ای برای کنگره، اعمال می شود.

این خبر به دنبال ان مطرح می شود که گوگل و دیگر غول های آنلاین مانند فیس بوک و توییتر، پس از آن که کارشناسان روسی از سایت هایشان برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 استفاده کردند، به دنبال بررسی دقیق تر فعالیت های خود هستند.

قانونگذاران کنگره نیز، قوانین را برای تنظیم تبلیغات سیاسی آنلاین تحت فشار قرار داده اند،بنابراین تلاش جدید گوگل چندان عجیب به نظر نمی رسد.

مدتی پیش نیز مدیران ارشد سبیکون ولی مثل مدیر گوگل،فیسبوک و توییتر درماه نوامبر در کنگره  شهادت دادند تا دخالت روسیه در انتخابات 2016 را نفی کنند.

انتخابات میان دوره ای 2018 برای تاریخ 6 نوامبر برنامه ریزی شده است. سی و سه کرسی سنا و 435 کرسی مجلس نمایندگان برای برگزاری انتخابات آماده می شوند.

اما طبق قوانین جدید، گوگل به افرادی یا گروه هایی که تبلیغات انتخاباتی را خریداری می کنند، یک فرایند تایید صلاحیت معرفی می کند. بنابراین افراد باید ابتدا، "شناسه صادر شده توسط دولت" و همچنین اطلاعاتی مانند شناسه کمیسیون انتخابات فدرال و شماره شناسایی کارفرمای IRS را تهیه کنند. گوگل  در این خصوص گفت: هدف این است که اطمینان حاصل شود خریداران چه کسانی هستند و یا چه مقاصدی دارند.

افزون بر این ها گوگل اعلام کرد که برای تبلیغات سیاسی  بیش از همیشه شفاف عمل خواهد کرد. این بدین معنی است که این شرکت به امنیت بیش از درامد فکر خواهد کرد. 

این شرکت همچنان در حال تلاش برای افزایش امنیت برای کمپین ها، مقامات انتخابات، روزنامه نگاران و دیگر افرادی است که  ممکن است در معرض خطر حملات آنلاین باشند.

 

نظرات بینندگان