arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

موج توییتری سریال محبوب را نجات داد / مدیرعامل آمازون هزینه های ساخت «گستره» را پذیرفت

مدتی است که ساخت سریال مشهور و محبوب "Expanse" ؛ «گستره» با مشکلاتی مواجه شده است. اما جف بزوس وعده داد که از فصل چهارم این سریال پشتیبانی می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدتی است که ساخت سریال مشهور و محبوب "Expanse" ؛ «گستره» با مشکلاتی مواجه شده است. اما جف بزوس وعده داد که از فصل چهارم این سریال پشتیبانی می کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، مدیرعامل آمازون با وعده ساخت فصل چهارم سریال گستره بسیاری از علاقه مندان به این سریال را خوشحال کرده است. اما تهیه کننده و بازیگران این مجموعه باید واقعا از لطف طرفداران پرشور خود سپاسگذار باشند. چرا که اگر این هواداران نبودند احتمال ساخت این سریال نیز به حداقل می رسید.

 جف بزوس مدیر اجرایی آمازون در کنفرانس بین المللی توسعه فضایی در لس آنجلس در این خصوص گفت: "من نیم ساعت پیش، قبل از تعطیلات (یکشنبه) ، با گروه سازنده سریال صحبت کردم و به آنها گفتم که ما در آمازون سخت کار می کنیم تا این سریال را نجات دهیم اما هنوز معامله رسمی انجام نشده است.من فقط می گویم که  سریال گستره  نجات یافته است."

جالب است بدانید هنگامی که پخش این سریال لغوش شد، طرفداران پرشور این سریال در رسانه های اجتماعی با استفاده از هشتگ #SaveTheExpanse از شبکه های نتفلیکس و شرکت آمازون برای حمایت از سریالشان کمک خواستند . این طرفداران پرشور دعوتنامه ای را آغاز کردند که بیش از 130 هزار امضا را کسب کرد و در توییترنیز  حساب کاربری The Spreads  را ساختند و امضاها را در آن نشرر دادند.
طرفداران این سریال  حتی یک بنر بزرگ را در مسیر هواپیماهای آمازون نسب کردند و به نظر می رسد تمام این تلاش های توییتری و فیزیکی نتیجه داده است. 

این حجم از تلاش برای ساخت یک سریال بی سابقه است.به نظر شما سریال ها و البته فیلم های ایرانی می توانند تا این حد مخاطبان پرشور جذب کنند؟ اصلا خود شما حاضرید برای ساخت ادامه سریال محبوبتان تا این حد تلاش کنید؟

نظرات بینندگان