arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پایان کار یاهو مسنجر تا نگرانی ها برای امنیت پرواز

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

تاریخ دقیق اتمام کار یاهو مسنجر مشخص شد. این سرویس پیام رسان که طی سال های اخیر پوست انداخته و در نسخه جدید تغییراتی کرده بود، این بار برای همیشه با کاربران خداحافظی کرده و جای خود را به دیگر سرویس های یاهو می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آلفابت در تلاش است تا سرویس تاکسی های خودرانش را آماده ورود به بازار اروپا کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک تصمیم دارد ویژگی های جدیدی برای جریان بازی های ویدئویی اضافه کند. درواقع این شبکه اجتماعی برنامه هایی برای کمک به بازی سازان دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

احتمال دارد گوگل به زودی از سوی اتحادیه اروپا به پرداخت جریمه ای سنگین حتی تا  11 میلیارد دلار محکوم شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آیا شما یک معتاد به قهوه هستید؟ بنابراین قطعا با مشکلات خواب، تپش قلب و یا اضطراب روزانه نیز ناآشنا نیستید. اما روشی جدید برای کاهش وابستگی شما به کافئین معرفی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نتایج یک پژوهش علمی نشان داد دلفین های نر  نام هایی را برای شناسایی دوستان خود و حتی مکان های مختلف استفاده می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک کارشناس فناوری و امنیت پرواز اخیرا اعلام کرده که پرواز هواپیماهای مختلف و به ویژه جنگی توسط هکرها قابل ردیابی و هک شدن است. این موضوعی جنجالی و مناقشه برانگیز است که بسیاری را نگران کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت هند اعلام کرد مدیرعامل و موسس فیسبوک موظف است هر چه سریعتر در خصوص وضعیت نشر اطلاعات کاربران خود پاسخگو باشد.مشروح خبر را اینجا ببینید.

 

 

نظرات بینندگان