arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

نسخه «iOS 12» اپل سرعت خدمات اورژانسی را 2 برابر می کند / از ارسال خودکار موقعیت مکانی تا کاهش زمان حضور نیروهای امدادی

در نسخه «iOS 12» کاربران خواهند توانست؛ به طور خودکار داده های موقعیت مکانی خود  را با 911  به اشتراک  بگذارند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در نسخه «iOS 12» کاربران خواهند توانست؛ به طور خودکار داده های موقعیت مکانی خود  را با 911  به اشتراک  بگذارند. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، این روزها تلاش برای دستیابی به بالاترین نرخ خدمات حوزه فناوری بین شرکت های مطرح این حوزه بسیار متداول شده است. 

درواقع اغلب شرکت ها و توسعه دهندگان برای ارتقای سطح کیفی خدمات خود، از روش هایی مختلف استفاده می کنند. این بار نیز نوبت به اپل رسیده تا در کنار تمامی شگفتی های متعدد نسخه iOS 12 دسترسی کاربران اپل به خدمات اضطراری را تسهیل کند.

اپلیکیشن های آیفون که با 911 تماس می گیرند، به طور خودکار قادر خواهند بود اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی را با اولین پاسخ دهندگان به اشتراک بگذارند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که این سرویس اپراتور را قادر می سازد که به راحتی تماس گیرندگان را به منظور ارسال پیام اضطراری راهنمایی کنند.

اپل برای نخستین بار نسخه ای از این سرویس را به نام HELO ، در سال 2015 رونمایی کرد. این سیستم ترکیبی از داده های سلولی، داده های GPS و نقاط دسترسی Wi-Fi را برای ارزیابی موقعیت مکالمات تلفنی استفاده می کرد. هنگامی که iOS 12 در دسترس کاربر قرار می گیرد، اپل از یک تکنولوژی به نام RapidSOS برای ایمن سازی داده های HELO با اپراتور 911  استفاده خواهد کرد.

تیم کوک، مدیرعامل اپل، در بیانیه ای گفت، "جوامع امروزی به خدمات اورژانسی وابسته هستند و بنابراین ما معتقدیم که باید برترین فناوری های موجود را در اختیار کاربرانمان قرار دهیم.هنگامی که کاربران ما در شرایط حیاتی قرار دارند و هر لحظه حائز اهمیت است، این ابزار به نخستین پاسخ دهندگان کمک می کند؛ به کاربران ما دسترسی پیدا کنند."

 

برچسب ها: اپل ، آیفون ، فناوری
نظرات بینندگان