arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

اشتغالزایی آمازون برای 1 هزار متخصص ایرلندی / یک دهم مشاغل ایرلند در تسخیر شرکت های چند ملیتی

آمازون تصمیم دارد بیش از 1 هزار شغل را طی سال جاری و آتی به ایرلندی ها هدیه دهد. مشاغلی که اغلب تخصصی و مهم هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمازون تصمیم دارد بیش از 1 هزار شغل را طی سال جاری و آتی به ایرلندی ها هدیه دهد. مشاغلی که اغلب تخصصی و مهم هستند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، شرکت آمازون مشاغلی پرشمار را در دوبلین برای افراد جویای کار ایجاد خواهد کرد. این فرصت های شغلی شامل مهندسان نرم افزار، متخصصین امنیت و متخصصان داده  می شود.

شاید جالب باشد بدانید که ایرلندی ها به طور کلی مدت هاست که میزبان اشتغالزایی آمریکایی ها هستند. در حال حاضر شرکت های آمریکایی یکی از 10 کار محلی و اصلی در ایرلند را تشکیل می دهند.در این شرایط، آمازون طی 2 سال آینده بیش از1 هزار  شغل جدید را به  ایرلند اضافه خواهد کرد.

این غول خرده فروشی آنلاین ایالات متحده اعلام کرد که بیش از 3 هزار و 500  نیروی کار خود را به کشورهای مختلف می فرستد.براساس گزارش های آژانس سرمایه گذاری ایرلند، شرکت های چند ملیتی ایرلند طی  11 ماه اخیر  11،300 نیرو استخدام کرده اند که روندی رو به رشد است.

ایرلند یک سیاست چند ساله برای جذب مشاغل چند ملیتی با نرخ مالیات شرکتی تنها 12.5 درصد دارد بنابراین کشور مذکور تبدیل به یک مرکز بی نظیر برای شرکت های آمریکایی شامل اپل، گوگل و فیسبوک شده است.

لئو ورادکار نخست وزیر ایرلند در بیانیه ای گفت: "تصمیم آمازون برای آوردن 1 هزار شغل جدید به ایرلند بر اساس مأموریت ما برای ایجاد این کشور به عنوان یک مرکز نوآورانه، اقتصاد دیجیتال و رهبری جهانی برای حوزه فناوری است."

نظرات بینندگان