arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۷
نتایج یک پژوهش آنلاین نشان داد:

بیشتر طرفدران ترامپ را معتادها تشکیل می دهند / آیا رئیس جمهور ایالات متحده طرفدار مواد مخدر است؟

نتایج یک پژوهش آنلاین نشان داد که تعداد زیادی از افرادی که در اخرین انتخابات ایالات متحده رای داده اند از افرادی بوده اند که مواد مخدر مصرف می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نتایج یک پژوهش آنلاین نشان داد که تعداد زیادی از افرادی که در اخرین انتخابات ایالات متحده رای داده اند از افرادی بوده اند که مواد مخدر مصرف می کنند.

به گزارش نیوزویک نتایج یک پژوهش آنلاین و جنجالی نشان داد که تعداد زیادی از افرادی که در انتخابات به کاندیدای منتخب حذب جمهوریخواه رای داده اند شامل افرادی هستند که به نوعی ماده مخدر اعتیاد دارند.

نگاهی به نقشه پراکندگی آنلاین افرادی که به مواد مخدر وابستگی دارند، نشان می دهد اغلب افرادی که به دونالد ترامپ وابستگی دارند، در مناطقی زندگی می کنند که  وابستگی شدیدی به مواد مخدر دارند. 

اما بررسی های دقیق تر نقشه افرادی که در سال 2016 در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند، نشان می دهد که بیش از  60 درصد از رای دهندگان به ترامپ در مناطقی زندگی می کنند که در حوزه استعمال مواد مخدر رکورددار هستند و تنها 39 درصد از این افراد به مناطقی با کمترین نرخ استعمال مواد مخدر زندگی می کنند. 

با این وجود، پژوهشگران این طرح برای تکمیل سخنان خود توضیح دادند که این پژوهش  بدان معنا نیست که مواد مخدر باعث حمایت از ترامپ شده یا ترامپ به طور جدی حامی معتادها است.

اما شاید تحلیل آماری این نتایج نشان دهد که عوامل اجتماعی/اقتصادی می توانند افراد را برای رای دادن به کاندیدای مشخصی ترغیب کنند. به عنوان مثال پژوهشگران تخمین زده اند که مواردی مثل احساسات ، استرس اقتصادی و فقر در ایجاد ناامنی شغلی افراد موثر هستند.
اما شاید سوال شما این باشد که پژوهشگران چگونه به نتایج مذکور دست پیدا کردند. پژوهشگران  با بررسی وتجزیه و تحلیل و ارجاع داده های مختلف از اداره آمار سرشماری ایالات متحده، فایل های پزشکی و سایر مجموعه داده های مرتبط با افراد را بررسی کرده و  دریافتند که شهروندان برخی مناطق طی بازه های زمانی مختلف اقدام به خرید مواد مخدر از داروخانه ها یا مراکز درمانی کرده اند. آن هم بدون آن که اساسا نسخه ای داشته باشند.

نظر شما چیست ؟ آیا می توان به این نتایج آنلاین اعتماد کرد؟ اساسا آیا واقعا معتادها طرفدار ترامپ هستند؟

نظرات بینندگان