arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۷

تسهیلات ویژه آمازون برای کتابخوان های عرب زبان / دسترسی به بیش از 10 هزار عنوان کتاب / از هری پاتر تا کلیله و دمنه به زبان عربی

آمازون پشتیبانی از کتاب های زبان عربی را آغاز می کند. این موضوع با توجه به تعداد بالای کشورهایی که به زبان عربی صحبت می کنند حائز اهمیت بسیاری است. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


آمازون پشتیبانی از کتاب های زبان عربی را آغاز می کند. این موضوع با توجه به تعداد بالای کشورهایی که به زبان عربی صحبت می کنند حائز اهمیت بسیاری است. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، به زودی آمازون بیش از 12 هزار  کتاب را به   زبان عربی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد داد. 

در حال حاضر، آمازون کیندل دارای 10 ها هزار کتاب به زبان عربی است، اما قرار است این روند متحول شده و رشدی چشمگیر را تجربه کند. ای موضوع را می توان یک خبر بسیار خوب برای نویسندگان به زبان عربی دانست. 

آمازون روند استفاده از این سرویس جدید را نیز بسیار ساده قرار داده. درواقع تنها کافیست از سرویس های کیندل روی انواع آیفون،آیپاد و یا موبایل های اندرویدی و تبلت ها استفاده کنید.

یکی از مقام های ارشد آمازون، در این خصوص  گفت: "ما مشتاق هستیم که زبانهای عربی را برای صدها میلیون مخاطب عرب در سرتاسر جهان در دسترس عموم قرار دهیم.این گام مهم  دیگری است که امکانات ویژه ای را برای خوانندگان ما فراهم می کند.

برخی از کتابهای محبوب  و کلاسیک عربی شامل  مقدمه ابن خلدون و کلیله و دمنه و البته برخی کتاب های پرطرفدار انگلیسی مثل خاطرات یک خون آشام و هری پاتر و سنگ جادو نیز در این فهرست جای دارند. 

 

نظرات بینندگان