arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۷

طرح جدید دارا خسروشاهی معرفی شد: اسکوترهای برقی یاران جدید اوبر می شوند

شرکت اوبر در یک تصمیم جالب، اسکوترهای برقی را به ناوگان حمل و نقل خود افزود . این موضوعی است که می تواند برای بسیاری از علاقه مندان به اسکوتر سواری جالب توجه باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اوبر در یک تصمیم جالب، اسکوترهای برقی را به ناوگان حمل و نقل خود افزود . این موضوعی است که می تواند برای بسیاری از علاقه مندان به اسکوتر سواری جالب توجه باشد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از وبسایت «آکسیوس» پروژه های دارا خسروشاهی یکی پس از دیگری رونمایی می شوند و این بار نیز نوبت به پروژه اسکوترهای برقی رسیده است.

پیش از این نمونه های هیجان انگیزی مثل کرایه دوچرخه ها به شکل آنلاین را از اوبر دیده بودیم و این بار نوبت به اسکوترهای برقی رسیده است. 
این غول حمل و نقل جهان با سرمایه گذاری در پروژه «لایمو» دور دوم تامین مالی 335 میلیون دلار ی خود برای این پروژه را آغاز کرده است. بر اساس این معامله اسکوترهای لایمو برای اجاره تحت تسلط  برنامه اوبر در دسترس خواهند بود.

یک سخنگوی اوبر  ضمن تایید این معامله در قالب یک پست وبلاگی برخی از جزئیات مربوط به سرمایه گذاری را اعلام کرد. بر اساسا این پست، اوبر  قصد دارد تا آرم خود را روی برخی از اسکوترهای سبک الکتریکی لایمو ثبت کند، هرچند که هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چند این شهر و یا کدام شهرها برای نخستین بار در این طرح شرکت می کنند.

اوبر  برنامه هایی مشابه نیز برای قرار دادن لوگوهای خود روی برخی نمونه های موتور لایمو دارد.این تصمیمات نشانه دیگری از جاه طلبی های خسروشاهی در حوزه حمل و نقل است.

 این شرکت پس از آزمایش دو ماهه مشارکتی با «جامپ» و دریافت بازخوردهای مثبت در این حوزه تصمیمات جدید در مورد اسکوترهای برقی را اتخاذ کرده است. 

همکاری اوبر با لایمو ممکن است برخی ازناظران آگاه از شرایط رقابت در حوزه اسکوترهای برقی را شگفت زده کند.  به خصوص با توجه به حضور رقیب جدی  اوبر یعنی لیفت در خیابان های سانفرانسیسکو و تلاش اوبر برای دریافت مجوز همکاری مشترک با لایمو.

بسیاری از شهرهای ایالات متحده طی چند سال اخیر  با سیل اسکوترهای غیرقانونی رو به رو شده اند که حتی در ماه های اخیر جنجال هایی را نیز به همراه داشت. اما اکنون  مشتریان می توانند اسکوتر ها را با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند به قیمت 1 دلار دریافت کرده  و به طور تقریبی برای هر سفر درون شهری حدود 10 سنت در دقیقه هزینه کنند.

 

نظرات بینندگان