arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

سخنگوی ناجا: حجاب مبتنی بر قوانین کشور است / «شل حجابی» و هنجارشکنی ارتباطی با باورهای افراد ندارد؛ این اقدامات بر اساس امیال آنها بروز می‌کند / نگاه‌ها در جامعه تغییر کرده؛ باید از روش‌های جدید استفاده کنیم

سخنگوی ناجا تاکید کرد که حجاب مبتنی بر قوانین کشور است و تمامی دستگاه‌ها، نهادها، افراد و سازمان‌ها باید برای ترویج عفاف و حجاب پیش قدم باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی ناجا تاکید کرد که حجاب مبتنی بر قوانین کشور است و تمامی دستگاه‌ها، نهادها، افراد و سازمان‌ها باید برای ترویج عفاف و حجاب پیش قدم باشند.

سردار سعید منتظرالمهدی در اختتامیه جشنواره چادرهای آسمانی که پیش از ظهر امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: قوام و دوام هر جامعه‌ای به هنجارهایش بستگی دارد. بنابراین رعایت این هنجارها لازمه زیست هنجارمند و مسالمت آمیز در جامعه است.

وی با بیان اینکه حجاب مبتنی بر قوانین کشور است، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید تمامی نهادها و دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول پای کار بیایند. از سوی دیگر علما، ائمه جماعات، اساتید، اندیشمندان، خواص و ... نیز باید با استفاده از امکانات و فضاهایی که در اختیار دارند پیشتاز باشند. در این میان نیروی انتظامی نیز به عنوان آخرین دستگاه از میان بیست و اندی سازمان مسئولیت پاسداری از ارزش‌ها را بر عهده دارد.

منتظرالمهدی با بیان اینکه ناجا امروز با ادبیات تشویق، ترغیب، تعظیم و تکریم در حوزه‌های ایجابی فعالیت می‌کند، گفت: دیگر بخش‌های پلیس نیز برای باز اجتماعی کردن معدود افرادی که اصرار بر ناهنجاری دارند اقدامات سلبی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه شل حجابی، هنجارشکنی و بدحجابی برخی از افراد هیچ ارتباطی با باورهای آنان ندارد، گفت: بلکه این اقدامات بر اساس امیال آنها بروز می‌کند.

سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه مردان و زنان ما بالفطره دین مدار هستند،‌ خاطرنشان کرد: باید با توجه به برخی از هیجان‌ها و هنجارهایی که در جامعه ما وجود دارد نگاه‌ها در جامعه تغییر کرده و از روش‌های جدید استفاده کنیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان