arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷

فیلم/ ویدئویی از شهرام جزایری در مرز ماکو، قبل از خروج غیرمجاز از کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماموران گمرک بازرگان شب گذشته شهرام جزایری را از داخل یک دستگاه تریلر خروجی از کشور که حامل بار ترانزیتی بود دستگیر کردند.

این تریلر ترکیه ای حامل بار عدس بود و از مبدا یعنی ترکمنستان، عدس را بارگیری کرده و قرار بود از کشورمان خارج شود اما ماموران گمرک با رصد اطلاعات محموله و به کمک دستگاه‌های کنترلی ایکس ری کامیونی، اقدام به اسکن محموله کردند که در این اسکن مشخص شد دو نفر داخل بار تریلر مخفی شده اند. پس از بازداشت این دو فرد، یکی از از آنها خود را به نام ف . ف و تبعه ایرانی معرفی و نفر بعدی خود را حبیب الله احمدی، تبعه افغانستان معرفی کرد. اما در بازجویی های بیشتر مدارکی برای شناسایی به ماموران گمرک ارائه نداد.

با توجه به اینکه فرد دوم فاقد مدارک شناسایی بود بررسی های بیشتر انجام و متهم جهت شناسایی بیشتر به نهادهای امنیتی تحویل داده شد که نهایتا این فرد توسط نهادهای امنیتی شناسایی و در بررسی های بعدی اعلام شد که فرد بازداشتی شهرام جزایری است.

این در حالی است که همزمان فیلمی از شهرام جزایری منتشر شده که او را در نزدیکی ماکو نشان می دهد. گفته شده این فیلم را خود شهرام جزایری در کانالش به اشتراک گذاشته و نوشته است: «ما دوسه روزه اومدیم به اتفاق خانواده تبریز و ماکو. ..این شایعه هم تکذیب می شه. نزدیک مرزیم کباب می خوریم. خیلی هموطنان عزیز ما رو دیدن و عکس گرفتن، حالا شایعه هم ساختن. ما دو دقیقه غیبمون می زنه، هزارتا شایعه می سازن دوستان عزیز رسانه ای.»

نظرات بینندگان