arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷

کمال خرازی: ترامپ عاشق ملاقات برای ملاقات است

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: ما با توجه به تجربه تلخی که از مذاکره با آمریکا و نقض مکرر تعهدات دولتمردان آن کشور داشته‌ایم، طبیعی است که ارزشی برای پیشنهاد وی قائل نباشیم. ترامپ باید قبل از هر چیز، خروج آمریکا از برجام را جبران کند و نشان دهد که برای تعهدات اسلاف خود و قوانین بین‌المللی احترام قائل است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در واکنش به پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا برای ملاقات با آقای روحانی گفت: به نظر می‌رسد آقای ترامپ عاشق ملاقات برای ملاقات است و چندان به نتایج ملاقات‌های خود و سخنان متناقض خویش نمی‌اندیشد.

به گزارش ایسنا، سیدکمال خرازی اظهار داشت: ما با توجه به تجربه تلخی که از مذاکره با آمریکا و نقض مکرر تعهدات دولتمردان آن کشور داشته‌ایم، طبیعی است که ارزشی برای پیشنهاد وی قائل نباشیم. ترامپ باید قبل از هر چیز، خروج آمریکا از برجام را جبران کند و نشان دهد که برای تعهدات اسلاف خود و قوانین بین‌المللی احترام قائل است.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی با نخست‌وزیر ایتالیا درباره مذاکره با ایران و دیدار با مقامات کشورمان تصریح کرد که تمایل دارد با مقام‌های ایرانی ملاقات داشته باشد.

نظرات بینندگان