arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

ال جی با دانشگاه های کانادا همکاری می کند / تلاش برای توسعه هوش مصنوعی / سبقت گرفتن از رقبای مشهور حوزه فناوری

شرکت ال جی قصد دارد یک قرارداد همکاری با شرکتی کانادایی منعقد کند. قراردادی که در حوزه های مختلف هوش مصنوعی و فناوری خواهد بود و به شکل آزمایشگاهی اجرایی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت ال جی قصد دارد یک قرارداد همکاری با شرکتی کانادایی منعقد کند. قراردادی که در حوزه های مختلف هوش مصنوعی و فناوری خواهد بود و به شکل آزمایشگاهی اجرایی می شود.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، این شرکت  یک همکاری تحقیقاتی جدید با دانشگاه تورنتو را آغاز خواهد کرداین .شرکت الکترونیک کره جنوبی اعلام کرد که آزمایشگاهش در کانادا مقدمه ای است بر آزمایشگاه های مبتنی بر هوش مصنوعی درکره جنوبی، هند و روسیه.

رئیس بخش فناوری های نوین ال جی در گفتگو با مطبوعات در این خصوص گفت:پیاده سازی های اولیه  هوش مصنوعی در دستگاه های امروزی، مرحله ای مهم برای شهر های هوشمند آینده، کسب و کارهای هوشمند و دستگاه های هوشمند است.

ال جی  اشاره کرد که این شرکت در یک تحقیق پنج ساله با دانشگاه تورنتو وارد همکاری شده است،تا روند رسیدن به این نوع شهر هوشمند را تسهیل کند.

رئیس دانشگاه تورنتو نیز تاکید کرد که: "دانشگاه تورنتو به دنبال همکاری با یک شرکت نوآور  جهانی مانند ال جی است، زیرا محققان برای پیشبرد مرزهای هوش مصنوعی راه را  ادامه می دهند.از سوی دیگر استفاده از این نوع روش، شرکت های چند ملیتی را در اکوسیستم نوآوری توسعه داده و فرصت های مناسبی را در اختیار اعضای هیات علمی، دانشجویان و شرکت های مختلف خواهد گذاشت. "

سامسونگ نیز مدتی یش از این  اعلام کرده بود که تحقیق خود را در حوزه هوش مصنوعی به کشورهای  کانادا، انگلیس و روسیه ادامه می دهد.

نظرات بینندگان