arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فناوری های تعیین جنسیت کودک تا اختلال روانی وابستگی افراطی به اسنپ چت

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

در حال حاضر برخی از خانواده ها هزاران دلار هزینه می کنند تا جنسیت نوزاد خود را انتخاب کنند. حتی برخی از کلینیک ها برای انتخاب جنسیت تا 20 هزار دلار از والدین دریافت می کنند .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از روانشناسان برای علاقه مفرط و بیمارگونه  کاربران شبکه های اجتماعی به عکس های سلفی اسنپ چت نوعی اختلال روانی مجزا تعریف کرده اند که از دید آنان می تواند خطرناک باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نقشه گوگل به روزرسانی شد. این به روزرسانی سرشار از جلوه های ویژه بصری است.بنابراین اگر قصد دارید از ویژگی های زیبای نقشه گوگل بهره مند شوید بهتر است سری به جدیدترین نسخه این نقشه بزنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 اینستاگرام برای آنفالو کردن کاربران، گزینه ای جدید و تک مرحله ای قرار داده است. گزینه ای که بی هیچ پرسش و پاسخی و تنها با لمس یک گزینه کاربران اضافی را حذف می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

موس جدید و فوق العاده جالب وسوم به ولر مویس، محصولی ارگونومیک ست که به راحتی مطابق با فیزیک بدنی و استایل دست کاربر هماهنگ می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از برترین شرکت های همکار با اپل یک شرکت مشهور سازنده تراشه های تایوانی است که اخیرا مورد حمله هکرها قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

با وجود این که مایکروسافت به طور گسترده از هوش مصنوعی استفاده می کند اما به نظر می رسد هنوز به طور کامل در مورد مزایا و معایب استفاده از هوش مصنوعی مطمئن نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان