arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای نفوذ عربستان سعودی در تسلا تا تنش بین اپل و یاهو در ژاپن

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

درست از لحظه ای که حساب کاربری ایلان ماسک در تاریخ 7 اوت  اطلاعاتی در مورد ماجرای خصوصی سازی تسلا منتشر کرد، هیئت مدیره اعلام تعجب کردند و البته حواشی بی شماری نیز ایجاد شد، اما ماجرا از چه قرار است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از گزارش ها حکایت از آن دارند که اپل به یاهو فشار می آورد تا به  رقیب این شرکت در اپ استور ژاپن تبدیل شود. این موضوعی است که اخیرا از سوی کمیسیون تجارت عادلانه ژاپن تحت بررسی قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کاربران می توانند نسخه طلای آیفون ایکس مدل  2018  را با پرداخت 127 هزار دلار دریافت کنند.البته این خبری نیست که همه اقشار جامعه را خوشحال کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اینستاگرام به روز رسانی شد. این به روز رسانی به پیام های گروهی نظم و ترتیب بیشتری می دهد. اما بخش مهم این به روز رسانی به بخش نظرسنجی مرتبط است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت مخابراتی تی موبایل تصمیم دارد تعداد مشترکین پس پرداخت خود را افزایش دهد تا بتواند تسلط بیشتری بر بازار تکنولوژی داشته باشد.این حرکت به دلیل از بین بردن تصورات منفی در مورد امنیت و پشتیبانی سیم کارت ها انجام می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شایعات بازار فناوری حکایت از آن دارند که سیستم هوشمند carplay  اپل  بین سال های  2023 تا  2025 به ستاره صنعت خودروسازی تبدیل می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان