arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

انتقاد شدید الحن ترامپ به شبکه های اجتماعی و رسانه ها: جمهوری خواهان را سانسور نکنید!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا  شبکه های اجتماعی را متهم به نشر خبرهای یک جانبه کرد. وی معتقد است شبکه های اجتماعی سخنان افراد سرشناس حزب دموکرات را بیش از جمهوری خواهان نشر می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا  شبکه های اجتماعی را متهم به نشر خبرهای یک جانبه کرد. وی معتقد است شبکه های اجتماعی سخنان افراد سرشناس حزب دموکرات را بیش از جمهوری خواهان نشر می دهند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، جالب است که دونالد ترامپ به عنوان یکی از کاربران فعال توییتر و سایر شبکه های اجتماعی این نقد را مطرح کرده است.

وی در یک توییت نوشته است: «شما آرا و نظرات محافظه‌کاران، جمهوری‌خواهان و هواداران طیف راست را سرکوب میکنید و در مورد آنان تبعیض قائل می‌شوید. این در حالی است که همزمان علیه نظرات برخی دیگر اقدامی نمی‌کنید.»

ترامپ تصریح کرد که دولتش اجازه چنین چیزی را نخواهد داد، چرا که "سانسور" امری خطرناک است.

به نظر می‌رسد که اتهام‌زنی‌های ترامپ علیه شبکه‌های اجتماعی از آنجا ناشی می‌شود که چندین شبکه اجتماعی به بستن حساب کاربری الکس جونز اقدام کرده اند.

جونز از راستگرایان تندرو و از نظریه‌پردازان تئوری‌های توطئه است. او از جمله به عنوان مجری رادیو و گرداننده سایت‌های اینترنتی فعالیت دارد.

 

ترامپ در مجموعه پیام‌هایی که در اتهام خود علیه شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، به‌طور مشخص از الکس جونز نام نبرده است. جونز اما از چهر‌هایی است که حین کارزار انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ از او پشتیبانی کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در  یک  توییت دیگر نوشت: «اگر می‌خواهید اخبار جعلی را ریشه‌کن کنید، هیچ چیز به اندازه سی ان ان (CNN) و ام اس ان بی سی (MSNBC) جعلی نیست. با وجود این من خواهان نابودی رفتار بیمارگونه‌ی آنها نیستم.»

مدت ها است که این دو شبکه تلویزیونی مورد انتقاد ترامپ هستند .باید دید این شبکه های اجتماعی و رسانه ها چه پاسخی به اتهامات دونالد ترامپ می دهند.

نظرات بینندگان