arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله ترامپ به گوگل تا همکاری اوبر و تویوتا

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده گوگل را متهم کرد که در نتایج جستجوی خود خبرهای جعلی و منفی پرشماری را پوشش می دهد . خبرهایی که عمدتا به ضرر حزب حامی ترامپ هستند .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سهام شرکت تسلا طی روزهای اخیر نوسانات شدیدی را تجربه کرده است. این اتفاق از روزی شروع شد که ایلان ماسک اعلام کرد  قصد خصوصی سازی سهام تسلا را دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به زودی گوگل از نسخه جدید پیام رسان اندروید خود رونمایی می کند و در این نسخه « تم حالت تاریک» اضافه خواهد شد. جالب این است که این افزونه برای دومین بارطی ماه جاری رونمایی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت یوتیوب قصد دارد در راستای رعایت قوانین دنیای دیجیتال ، افزونه های جالبی را روانه بازار می کند.در افزونه جدید این نرم افزار شما می توانید دید واضح تری نسبت به فعالیت خود در این برنامه داشته باشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت تویوتا یک سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری روی پروژه خودروهای خودران اوبرکار می کند. این قرار دارد باعث افزایش ارزش شرکت اوبر می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت گوگل اعلام کرد تا اواسط پاییز سال جاری، از تلفن های همراه  Pixel 3  و Pixel 3 XL در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان